بازیکنان اسلوبودان کواچ در یک بازی حساس مقابل تیم ملی آرژانتین که مربی آن خولیو ولاسکو سرمربی سابق ایران است، قرار گرفتند و با نتیجه ی سه بر صفر این تیم را شکست دادند.

به گزارش بی بی سی، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در لهستان سه بر صفر آرژانتین را شکست داد.

vollyball-H

ایران ست اول را به راحتی و با نتیجه ۱۵-۲۵ از آن خود کرد.

اما داستان در ست دوم متفاوت بود. در این ست بازی نزدیک‌ بود، و آرژانتین همراه با ایران امتیاز می‌گرفت اما تیم ملی ایران در آخرین لحظات موفق شد که از آرژانتین پیشی بگیرد و ست را ۲۳-۲۵ پیروز شود.

در ست سوم، باز هم ایران توانست که به راحتی ست را با نتیجه ۱۶-۲۵ پیروز شود.

در مسابقه ی روز چهارشنبه، تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم در یک بازی یک طرفه استرالیا را ۲۵ بر ۱۷ مغلوب کرد و در در مجموع سه بر یک بازی را برد.

بازیکنان ایران با بازی خوب امیر غفور و سرویس‌های دقیق فرهاد غلامی موفق شد استرالیا را در ست چهارم شکست دهد.

تیم والیبال ایران در ست اول ۲۵ بر ۲۳ مقابل استرالیا به پیروزی رسید، بازیکنان ایران در ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند تا ایران دو ست از حریف پیش بیفتد.

بازیکنان استرالیا روی اشتباه پی در پی بازیکنان ایران، ۲۵ بر ۲۱ ست سوم را به نغع خود به پایان بردند تا در ‌‌نهایت بازی به ست چهارم کشیده شود.

ایران با کسب پیروزی مقابل استرالیا ۸ امتیازی شد و با توجه به پیروزی صربستان و فرانسه در رده چهارم گروه E باقی ماند.

در دیگر بازی‌های این گروه فرانسه با پیروزی سه بر یک مقابل آرژانتین، ۱۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه مستحکم کرد.

صربستان با شکست سه بر صفر ایتالیا به رده سوم جدول صعود کرد، اما لهستان تیم میزبان این رقابت‌ها که تا پیش از بازی اول خود در مرحله دوم، تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها بود سه بر یک مقابل آمریکا شکست خورد.