به گزارش تورنتو استار بار دیگر درگیری های بین دو مرد که یکی از آنان مسلح بوده منجر به تیراندازی و زخمی شدن چهار نفر و مرگ یک دختر جوان شد.  


شماره ۱۲۰۱ ـ پنجشنبه ۳۰ اکتبر ۲۰۰۸


 کیل ویس

به گزارش تورنتو استار بار دیگر درگیری های بین دو مرد که یکی از آنان مسلح بوده منجر به تیراندازی و زخمی شدن چهار نفر و مرگ یک دختر جوان شد. مضروبین حادثه همگی در بیمارستان هستند و بایلی زاودا، در این درگیری ها بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. این حادثه که ساعت یک بامداد روز ۲۵ اکتبر روبروی یک بار در خیابان کویین شرقی رخ داد دقیقا مشابه حادثه ای است که سال ۲۰۰۵ در پیاده روی روبرو یک فروشگاه در دان تاون تورنتو رخ داد و منجر به کشته شدند جین کریبا، نوجوان ۱۵ ساله شد که برای خرید در باکسینگ دی در آن محل حضور داشت.


 

به گزارش تورنتو استار بایلی ۲۳ ساله که برای کشیدن سیگار از بار خارج شده بود طی این جدال به ضرب گلوله از پای درآمد. خانواده او خارج از تورنتوی بزرگ زندگی می کنند. ضارب که قتل را با یک اسلحه نیمه اتوماتیک انجام داده از طرف پلیس شناسایی شد، زیرا به این بار رفت و آمد داشته و کارکنان بار او را به خوبی دیده بودند. به گفته دیگر شهود او پس از ارتکاب قتل قدم زنان از محل جرم دور شده است.

فرد ضارب، کیل ویس۲۵ ساله متهم به قتل از درجه دو، دارای سوء پیشینه و چهره شناخته شده ای برای پلیس تورنتو است. روزنامه تورنتو استار روز چهارشنبه ۲۹ اکتبر روی جلد خود را به عکس بزرگ کیل ویس، اختصاص داد و طی خبری نوشت که او خود را به پلیس تسلیم کرده است.

قبلا پلیس اعلام کرده بود، این مرد با جرائم سنگین جنائی از لحاظ قانونی مجاز به حمل اسلحه نبوده و باید هر چه زودتر خود را به پلیس معرفی کند.

با قتل بایلی، شصتمین قتل امسال تورنتو به ثبت رسید. مادر بزرگ ۸۵ ساله بایلی در یک مصاحبه تلفنی ضمن ابراز تاسف از مرگ نوه جوانش بیان کرد:«او دختر بسیار خوبی بوده و خیلی جوان از دنیا رفته است».