فرح طاهری

 یکشنبه ۲۸ مارچ ۲۰۱۰، سازمان زنان ایرانی انتاریو در سالن مرکز اوریول کامیونیتی میزبان اعضا و حامیان خود بود تا در جشنی که به مناسبت نوروز ۸۹ تدارک دیده اند ساعاتی خوش را در کنار هم سپری کنند.

افخم مردوخی رئیس هیئت مدیره سازمان، ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو، از اهداف سازمان زنان گفت. از جمله این اهداف: تقویت و ترغیب زنان و خانواده های ایرانی برای سامان دادن یک زندگی موفق، دفاع و حمایت از حقوق زنان ایرانی ـ بهبود و افزایش فرصت های اجتماعی، اقتصادی و آموزشی زنان ایرانی ـ ترویج و گسترش همبستگی مابین زنان ایرانی و سایر زنان مقیم انتاریو ـ ایجاد امکانات در جهت عرضه قابلیت های ادبی، هنری و کارآفرینی زنان ایرانی ـ ایجاد تسهیلات برای مشارکت مدنی در جهت دستیابی به حقوق برابر و …

خانم هما سرلتی از بنیانگزاران سازمان زنان در کنار افخم مردوخی رئیس هیئت مدیره فعلی نوروز را شادباش گفت

خانم مردوخی سپس به برنامه های در پیش روی سازمان اشاره کرد و از جمله یادآور شد که دوم ماه می راهپیمایی “جی جکوب” برگزار می شود. سال ۲۰۰۹ برای اولین بار سازمان زنان در این پروژه ی سراسری تورنتو شرکت کرد که دیوید میلر شهردار تورنتو و شلی کارول عضو شورای شهر نیز در این راهپیمایی، سازمان زنان را همراهی کردند. این راهپیمایی به منظور آشنایی مردم با محله و همسایه های خود صورت می گیرد و به یاد خانم جی جکوب که این ایده را برای اتحاد بیشتر مردم و ساختن محلاتی متحدتر و قوی تر بنیان گذارد، نامگذاری شده است. 

در ادامه، خانم هما سرلتی یکی از بنیانگزاران سازمان زنان که تا سال گذشته رئیس هیئت مدیره این سازمان بود، به حاضران سال نو را تبریک گفت.

افخم مردوخی از اعضای کنونی هیئت مدیره و داوطلبان و کارمندان سازمان دعوت کرد تا در کنار او قرار بگیرند و با معرفی آنان به حاضران در سالن، از زحمات آنها قدردانی کرد.

مراسم با پخش موسیقی شاد و پذیرایی چای و شیرینی و آجیل و میوه ادامه یافت. در تمام مدت از سالن کناری صدای آوازخوانی و ساز می آمد که خانم مردوخی با دعوت از آنها به شرکت در جشن نوروز سازمان زنان، برنامه ای غافلگیرکننده برای حاضران تدارک دید.

گروه کر از کامیونیتی ترکیه ای ها به سالن آمدند و با ساز و آواز ترکی و شاد در جشن ایرانیان شریک شدند.

با معرفی اعضای هیئت مدیره سازمان زنان از خدمات آنان قدردانی شد

شهروند ضمن تبریک سال نو به اعضای سازمان زنان، در انتظار سالی پربار و موفقیت های بیشتر برای این سازمان است، زیرا که حضور نیروی جوان در هیئت مدیره ی سازمان زنان، این انتظار را به وجود می آورد. با پذیرش عضویت از سازمان زنان ایرانی انتاریو حمایت کنید تا با کمک چنین نهادهایی بتوانیم کامیونیتی ایرانی خود را پرقدرت تر به پیش بریم.