logo--iranian-writers

اطلاعیه

آقای باقر مومنی، از جمله اعضای قدیمی کانون نویسندگان ایران و دیگر دوستان و هموندان: آقای رضا اغنمی، خانم مهران امیر احمدی، خانم ملیحه ی تیره گل، آقای محسن حسام، آقای هادی خرسندی، آقای منوچهر دوستی، آقای اسد رخساریان، آقای حمید رضا رحیمی، آقای فریبرز شیرازی،  آقای ساسان قهرمان، خان فریبا مرزبان، خانم رویا مقدس، آقای عیدی نعمتی، خانم اعظم نوراله خانی، آقای علیرضا نوری‌زاده، آقای حسن زرهی، آقای مجید میرزا زاده، آقای محمد محمد علی، آقای عبدالقادر بلوچ، آقای فرامرز پور نوروز و … که به خاطر دوری راه، بیماری و حوادث غیر منتظره و دیگر موانع و مشکلات قادر به شرکت در نشست همگانی نبودند، با ارسال پیام و یا نامه از تلاشها و فعالیتهای دبیران کانون قدردانی و از برگزاریِ مجمع عمومی حمایت کردند.

چهار نفر از اهل قلم تبعیدی، خانم سهیلا ستاری، آقای میرزآقا عسکری (مانی)، آقای رضا بی شتاب و آقای علی اصغر فرداد نیز به عنوان میهمان و متقاضی عضویّت در این جلسه حضور داشتند.

نخست به یاد یاران: داریوش‌کارگر، منصورکوشان، رضا مرزبان، فرهاد مجد آبادی، منوچهر ثابتیان و ستار لقائی که در ‌سالهای اخیر، در تبعید چشم بر دنیا فرو بسته و از میان ما رفته‌اند و به یاد بانوی شعر ایران سیمین بهبهانی و سایر یاران و همراهان ما در میهن، که در این سالها چهره در نقاب خاک کشیده اند، یک دقیقه سکوت اعلام شد و بعد مجمع عمومی در فضائی آرام، پراز تفاهم و دوستانه آغاز به کار کرد. گزارش مفصل و مبسوط این نشست همگانی، مباحث، مصوبات و گزارش اعضای هیأت دبیران در سایت رسمی کانون نویسندگان ایران «در تبعید» آمده است و در اختیار اهل فرهنگ و هنر قرار دارد. برای آگاهی بیشتر علاقمندان می‌توانند متن کامل گزارش را در این سایت بخوانند.

محض اطلاع، نشانی سایت رسمی کانون نویسندگان ایران «در تبعید» تغییر کرده‌است و ما، از یاد آوری و درج آن در این اطلاعیه ناگزیریم.

  http://iwae.info/

                                                                                کانون نویسنگان ایران «در تبعید»