دنزل مینان ونگ

دنزل مینان ونگ

شهروند- علی شریفیان: هفته گذشته تورنتو شاهد اولین بارش برف زمستانی شد. بر اثر بارش برف جاده ها و خیابان ها لغزنده شده و خودروها در سطح

شهر برای رفت و آمد دچار مشکلات فراوان شدند. ده ها پرواز در فرودگاه بین المللی پیرسون با تاخیر انجام شد. ترافیک پیچیده و سنگین تورنتو که در اوقات عادی خود از مشکلات عمده شهر است سبب شد اتوموبیل ها با تاخیر بسیار به مقصدهای خود برسند. پلیس تورنتو خبر داد در ساعات اوج ترافیک هر دو دقیقه یک گزارش تصادف دریافت کرده است. این تصادفات خسارات جانی نداشته اند.

با بارش اولین برف دنزیل مینان ـ ونگ، رئیس امور خدمات عمومی و زیرساختی شهرداری تورنتو در ارتباط با بارش برف به رسانه ها خبر داد ما بلافاصله وارد عمل شدیم و با پاشیدن نمک و برف روبی جاده ها و خیابان های پرتردد سعی کردیم عبور و مرور در شهر را تسهیل کنیم. مینان ـ ونگ توضیح داد شهرداری ۶۰۰ خودروی سنگین برف روبی، ۳۰۰ ماشین ویژه برف روبی پیاده روها و ۲۰۰ کامیون نمک پاش در اختیار داریم و آماده مقابله با زمستان هستیم، هرچقدر هم که سخت باشد.»

مینان ـ ونگ خبر داد در برف روبی پیاده روها برنامه داریم، محل هایی که سالمندان سکونت دارند با سرعت بیشتر برف روبی شوند و از سالمندان خواست هرگاه در این زمینه با مشکلی روبرو شدند به شماره ۳۱۱ زنگ بزنند و اطلاع بدهند تا اطراف محل سکونت آنها زودتر در برنامه برف روبی قرار داده شود.

مینان ـ ونگ ضمن این توضیحات همچنین خاطرنشان کرد شهرداری با همه امکانات خود زمانی عملیات خود را شروع می کند که دست کم دو و نیم سانتی متر برف بر زمین نشسته باشد.