شهروند ـ علی شریفیان: نخست وزیر دولت لیبرال انتاریو به مناسبت پایان سال مصاحبه ای اختصاصی با مت گالووی، مجری برنامه صبحگاهی سی بی سی انجام داد.

در این مصاحبه ۱۳ دقیقه ای کاتلین وین به پرسش های زیادی که از سوی گالووی در زمینه های مختلف مطرح شد، پاسخ داد. نخست وزیر لیبرال انتاریو در این مصاحبه در باره حزب تحت رهبری اش، بازی های پان ام که تابستان ۲۰۱۵ در تورنتو انجام می شود. مشکلات شهر تورنتو و رابطه اش با جان توری، شهردار جدید تورنتو و مسائل متنوع دیگری سخن گفت.

وقتی صحبت به نظر مردم و بی اعتمادی اکثرشان به سیاست و سیاستمداران کشید، نخست وزیر بزرگترین و مهمترین استان کانادا گفت: «برای کسب اعتماد مردم باید کارهای زیادی کرد.» و افزود من تلاش می کنم با مردم ارتباطی تنگاتنگ بگیرم. کاتلین وین از اینکه کارهای ساختمانی تاسیسات و استادیوم هایی که قرار است مسابقات پان ام در آنها برگزار شود، زودتر از موعد برنامه ریزی تمام می شود، اظهار خوشحالی و رضایت کرد

کاتلین وین در گفت وگو با مت گالووی

کاتلین وین در گفت وگو با مت گالووی

.

بر حسب گزارش های منتشر شده اماکن برگزاری این مسابقات که با تعداد ورزشکارانی دو برابر المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکوور برگزار می شود، چند ماه زودتر به پایان می رسد و با این ترتیب ورزشکاران کانادایی مجال خواهند داشت که چند ماه در این استادیوم ها تمرینات خود را انجام دهند. کانادا قرار است با ۷۰۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کند.

کاتلین وین همچنین اشاره کرد امیدوار است که مشکلات اقتصادی انتاریو هم با سرعت هرچه بیشتر حل شوند.