هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه ها با صدرنشینی پیکان قزوین به پایان رسید. پیکان قزوین که برای حفظ صدرنشینی خود به اهواز رفته بود  …


شماره ۱۲۰۳ ـ پنجشنبه ۱۳ نوامبر  ۲۰۰۸


 

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه ها با صدرنشینی پیکان قزوین به پایان رسید. پیکان قزوین که برای حفظ صدرنشینی خود به اهواز رفته بود در یک بازی پر گل در برابر فولاد خوزستان تن به تساوی دو بر دو داد تا با ۲۸ امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

ذوب آهن اصفهان با پیروزی سه بر یک برابر پیام خراسان در مشهد صاحب ۲۸ امتیاز شد و با تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول جای گرفت.

در همدان تیم پاس همدان در برابر مقاومت شهید سپاسی به نتیجه ای بهتر از مساوی یک بر یک دست نیافت. سپاهان اصفهان با پنالتی دقیقه ۸۵ از شکست مقابل داماش گیلان جان سالم به در برد تا بازی این دو تیم هم یک بر یک مساوی شود،‌ دیدار تیم های برق شیراز و ابومسلم خراسان دو بر دو مساوی خاتمه یافت و سایپا در ادامه روند رو به رشد خود در کرج سه بر دو از سد استقلال اهواز گذشت تا هفته چهاردهم با این نتایج به پایان برسد.

پرسپولیس نیز در تهران برابر صبای قم دو بر دو مساوی شد و استقلال تهران هم در انزلی مقابل ملوان تن به تساوی دو بر دو داد. در حال حاضر پیکان با ۲۸ امتیاز صدرنشین است. ذوب آهن با ۲۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم و استقلال و پرسپولیس در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.