Mohammad-Rahimian

آیا می دانید بیمه تکمیلی طب سوزنی را پوشش می دهد؟
طب سوزنی در چین و سایر کشورهای آسیایی از هزاران سال قبل انجام می شده است. طب سوزنی با تحریک کردن نقاط خاصی از بدن همراه است و این کار اغلب با واردن کردن سوزن هایی نازک در بدن انجام می شود که عملکرد جسمانی بدن را تغییر دهد.
تحقیقات نشان داده است که طب سوزنی حالت تهوع و استفراغ بعد از جراحی و شیمی درمانی را کاهش می دهد و همچنین درد را از بین می برد. محققان دقیقا نمی دانند که طب سوزنی چگونه عمل می کند. طب سوزنی می تواند به فعال شدن مواد شیمیایی کشنده درد بدن شما کمک کند و همچنین ممکن است بر چگونگی آزادسازی مواد شیمیایی که جریان و فشار خون را تنظیم می کند، تاثیر بگذارد.
طب سوزنی و درمان های تمرینی ممکن است به بهبود یافتگان از سرطان سینه که با درد، ورم ها و دردهای مربوط به بدن دسته و پنجه نرم می کنند، کمک کند.
۸/۱زنان در طول زندگی شان به سرطان سینه مبتلا می شوند. سرطان سینه بیش از هر سرطانی به جز سرطان ریه، زنان در ایالات متحده را می کشد. هیچ کس نمی داند که چرا زنان مبتلا به سرطان سینه می شوند، اما برخی عوامل احتمالی وجود دارد و اینها عواملی هستند که شما نمی توانید تغییر دهید .
ـ سن: زمانی که سن زنان افزایش می یابد احتمال ابتلا بیشتر می شود.
ـ ژن: دو ژن وجود دارد، BRCA1 و BRCA2که به صورت شدیدی احتمال ابتلا را افزایش می دهد. زنانی که در خانواده شان افراد مبتلا به سرطان سینه یا سرطان رحم دارند باید مورد آزمایش قرار گیرند.
ـ عوامل شخصی: آغاز عادت ماهانه پیش از سن ۱۲ سالگی و یا آغاز یائسگی پس از ۵۵ سالگی.
سایر احتمالات شامل داشتن وزن بالا، استفاده از درمان جایگزین هورمونی (که همچنین درمان هورمونی یائسگی نامیده می شود)، استفاده از قرص های ضد بارداری، نوشیدن الکل، نداشتن فرزند یا داشتن اولین فرزند پس از ۳۵ سالگی یا سینه های بزرگ.
نشانه های سرطان سینه ممکن است شامل یک توده در سینه، تغییر اندازه یا شکل سینه یا خارج شدن ترشح از نوک سینه باشد. آزمایش سینه یا ماموگرافی می تواند به تشخیص سرطان سینه زودهنگام که در آن زمان درمان پذیر است کمک کند. درمان می تواند شامل پرتو درمانی، برداشت توده ها، برداشت بافت سینه، شیمی درمانی و هورمون درمانی باشد. مردان نیز ممکن است سرطان سینه داشته باشند اما تعداد آنها محدود است. انجام فعالیت های منظم ورزشی یکی از مهم ترین چیز هایی است که برای سلامت خود می توانید انجام دهید و می تواند به موارد زیر کمک کند :
• کنترل وزن
• کمتر کردن احتمال بیماری قلبی
• کمتر کردن احتمال دیابت نوع ۲ و سندرم متابولیک
• کمتر کردن احتمال برخی از سرطان ها
• قوی کردن استخوان ها و ماهیچه ها
• بهبود سلامت و وضعیت روحی
• بهبود توانایی برای انجام فعالیت های روزانه و پیشگیری از آسیب های بدنی در سنین میانسالی و پیری
• افزایش داشتن شانس زندگی طولانی تر
قرار دادن فعالیت های ورزشی منظم در برنامه روزانه ممکن است در ابتدا مشکل به نظر برسد، اما حتی در هر بار ده دقیقه نیز، خوب است. مسئله مهم، پیدا کردن یک ورزش مناسب برای خودتان است. آن ورزش باید جالب و براساس توان بدنتان باشد.
بیمه تکمیلی هزینه مشاوره طب سوزنی را تا سقف ۷۵۰ دلار سالانه پرداخت می کند.
ترجمه و اقتباس ازHealth News
شرکت بیمه رحیمیان Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند.
مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.
پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل news@insufin.com مطرح کنید.
به وب لاگ ما سر بزنید www.cover4u.ca
www.youtube.com/sherkatbimeh
https:www.facebook.com/Insufin

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.