اتحاد محیط زیست تورنتو (Toronto Environmental Alliance, TEA) برای بررسی مسائل محیط زیستی تورنتو  روز ۲۰ می  دعوت به عمل می آورد.

اتحاد محیط زیست تورنتو (TEA) از زمان تأسیس در سال ۱۹۸۸ ، برای پیدا کردن راه حلی برای مشکلات محیط زیستی شهری تورنتو روزانه کمپین های متعددی را پیش برده است. ماموریت آنها ترویج برای تورنتوی سبزتر، از طریق همکاری با افراد دلسوز، گروه های اجتماعی، متخصصان و کارگران، و تشویق مشارکت مردم محلی در مورد مسائل محلی است. چشم انداز آنها از یک جامعه سالم براساس مساوات، دسترسی به امکانات، ایمنی و محیط زیست پاک است.

در طول ماه های آینده، شهردار و نامزدهای شورای شهر از دیدگاه خود نسبت به مسائل شهر با اهالی تورنتو صحبت خواهند کرد. در حالی که ممکن است در مورد مسائل دیگر اختلاف نظر وجود داشته باشد، همه باید موافق باشند که ما باید طرح های خود را همچنان با تکیه بر موفقیت های محیط زیستی در تورنتو بسازیم. یکی از مسائل اولویت دار در انتخابات آتی، موضوع آلودگی ها در شهر تورنتو است.

در سال ۲۰۰۸، شورای شهر برای اولین بار مقررات مربوط به گزارش  آلودگی ها را  تصویب کرد.  بر طبق آن هزاران  شرکت تجاری ملزم می شوند  که مصرف  ۲۵ ماده سمی را پی گیری و استفاده از آنان را گزارش کنند. شورای شهر اجرای مرحله ا ی گزارش کردن های اجباری را  در سال جاری از طریق برنامه ChemTRAC خود آغاز کرد.

قدم بعدی برای بهبود محیط زیست در تورنتو، کاهش و در نهایت از بین بردن آلاینده های شیمیایی تحت پوشش این قانون است که آب، هوا و زمین را آلوده می کنند. موثرترین راه برای کاهش آلودگی، توسعه و اجرای طرح های پیشگیری از آلودگی است. واحد های تجاری کوچک  نیاز به تخصص، ابزار و آموزش لازم دارند تا از بار هزینه ها کم کنند، از آلودگی خطرناک جلوگیری کنند و همسایگان خوبی در شهر باشند.

 TEA معتقد است که تا سال۲۰۱۱، شورای بعدی شهر باید ابزار لازم برای پاسخ گویی به نیاز بیزنس های تجاری کوچک در طرح ریزی برنامه های خود برای پیش گیری از آلودگی با هدفهای روشن را داشته باشد.

یکی دیگر از اولویت های اصلی در انتخابات آینده استفاده قابل تداوم از انرژی پاک است. در نوامبر۲۰۰۹، شورای شهر”طرح انرژی قابل تجدید” را پذیرفت. این استراتژی اهداف مهمی را برای حفاظت از انرژی و توسعه انرژی تجدیدپذیر پایه ریزی می کند تا از این راه به شورای شهر در رسیدن به هدف های خود در کاهش گازهای گلخانه ای کمک کند. استراتژی همچنین به تشریح قدم هایی که برای رسیدن به این هدف های مصرف انرژی برداشته خواهد شد، می پردازد.

 یک جزء کلیدی از استراتژی، طراحی و تحویل سیستم های قابل انطباق با گذشته و نصب تاسیسات انرژی تجدیدپذیر در خانه ها ، شرکت ها و موسسات در سراسر تورنتو می باشد. در قدم اول، شورای شهر را ملزم به برقراری مشارکت با Enbridge ، Enwave و Toronto Hydro می کند تا این خدمات انرژی کارا و سبز را به همه اهالی تورنتو ارائه کند.

  در مبارزات انتخاباتی برای شورای شهر بعدی، TEA  خواستار عملی کردن”طرح شهر برای انرژی پایدار” خواهد بود. این طرح شامل ایجاد مشارکت میانEnwave، Enbridge و Toronto Hydro ، و راه انداختن سیستم های قابل انطباق با گذشته  برای خانه ها  تا سال ۲۰۱۱ می باشد.

مرکز موسیقی و هنرهای (ABA Music and Arts Centre) ABA میزبانی یک گردهمایی را برای معرفی اتحاد محیط زیست تورنتو، (TEA)، به جامعه در تاریخ ۲۰ می  به عهده خواهد داشت. هدف از این رویداد اطلاع رسانی به جامعه در مورد نقش فعال TEA در شهر به عنوان مدافع کلیدی برای مسائل محیط زیستی است. این رویداد شامل ارائه مطلب توسط مدیر اجراییTEA ، فرانز هارتمن (Franz Hartmann)، استاد سابق در دانشگاه تورنتو، خواهد بود.

این گردهمایی با چای، شیرینی  و موسیقی همراه  خواهد بود. اگر شما علاقه مند به حضور در این رویداد هستید لطفا تا تاریخ ۱۰ می با ذکر مشخصات به ایمیل   events@torontoenvironment.org اطلاع  دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت هایTEA  و عضویت در آن لطفا به سایت زیر مراجعه کنید. 

www.torontoenvironment.org

Susan Salek    

TEA Executive Director          

Sahar Ghafouri

TEA Director