آرش عزیزی

کودک نوپای ۲ ساله کشته شد

پسری ۲ ساله زمانی که مادرش پشت فرمان اس یو وی از جلوی گاراژ دنده عقب به خیابان می رفت، به پشت ماشین دوید و زیر چرخ های ماشین کشته شد.

این سانحه حدود ساعت شش بعدازظهر در خیابان بوشبری نزدیک تقاطع خیابان‌های ۱۶ام و کندی در مارکهام به وقوع پیوست.

پزشک‌یاران مدت کوتاهی پس از حادثه فرا رسیدند، اما موفق به نجات کودک نشدند. به گفته‌ی پلیس تا روز دوشنبه جسد کودک هنوز در خانه بود و به بیمارستان برده نشده بود.

اسم کودک و خانواده هنوز فاش نشده است. همسایگان می‌گویند او آیدن نام داشته و پدر و مادرش حدود ۳۰ سال دارند و خواهری ۶ ماهه هم داشته است. به گفته‌ی یکی از همسایگان در مصاحبه با خبرنگارها، این خانوادهاز  دو سال پیش در این محله‌ زندگی می‌کردند.

 

توهین نژادپرستانه هنگام دزدی

روز شنبه‌ی هفته‌ی گذشته دو عابر پیاده‌ موفق شدند از یک فقره سرقت جان سالم به در ببرند. ماشین پیک‌آپ قرمزرنگی از روی جدول به سمت آن‌ها آمد و به سمت‌شان سرعت گرفت. یکی از دو نفر موفق به فرار شد و دیگری گیر دو مظنون مرد افتاد که در منطقه‌ی دنفورت و لورنس حدود ساعت ۱۱ شب از ماشین بیرون پریدند.

پلیس می‌گوید مظنون‌ها از توهین نژادپرستانه هم استفاده کرده‌اند. یکی از آن‌ها قصد داشته کیف پول قربانی را بگیرد و کشمکشی بین این دو در گرفته.

 دو مظنون‌ بدون انجام سرقت به ماشین بازگشتند و سمت شرق را پی گرفتند. پلیس مظنون‌ها را سیاهپوستانی بین ۲۵ تا ۳۰ ساله توصیف کرده است.