شهروند – ریچموند هیل حالا دارد دومین شهر ایرانیان در انتاریو می شود. پس از نورت یورک که “گوشه ی ایرانی” (Iranian Corner) نام گرفت، حالا نوبت ریچموندهیل است که با جمعیت رو به افزایش ایرانی اش و با حضور یک نماینده ایرانی در مجلس (دکتر مریدی) بشود دومین و شاید در زمانی نه چندان دور و دراز اولین شهرک ایرانی نشین انتاریو و لابد کانادا.

پنجشنبه شب ۲۹ اپریل “کاخ پارسی” اولین بنکوئت هال ایرانی در ریچموندهیل طی مراسم زیبایی  با حضور دکتر مریدی و ده ها تن از سرشناسان جامعه ی ایرانی و رسانه های فارسی زبان گشایش یافت.  

دکتر مریدی نماینده پارلمان انتاریو در میان مالکان کاخ پارسی

بی گمان این محل دیدنی، که آمیزه ای از هنر و تاریخ ایران را در دل خود جای داده است، مکانی درخور جامعه ایرانی ست که می توان با شادمانی از حضورش یاد کرد و به میهمانان و دوستان و ایرانیان و غیرایرانیان نشان داد که جامعه ی ایرانی هر روز دارد گامی دیگر و تازه تر و موفقیت آمیزتر برمی دارد.

در شب گشایش که  با پذیرایی فراموش نشدنی همراه بود، دکتر رضا مریدی از این که اولین بنکوئت هال ایرانی در حوزه انتخابی ایشان افتتاح شده است اظهار خوشحالی کرد و طی سخنانی گفت این جا فقط یک رستوران نیست، بلکه محلی ست برای جستجو کردن در فرهنگ ایرانی. اشاره دکتر مریدی به تزئینات بسیار زیبای کاخ پارسی ست که تخت جمشید را تداعی می کند.

گفتنی ست که “کاخ پارسی” (Persian Palace) مجموعه ای از رستوران، بار، تالار و گوشه ی دنجی برای گردهمایی با ذائقه و سلیقه و سبک و سیاق ایرانی را یکجا در خود دارد.

پرشین پالاس به همت کاوه نجفی و سعید یاسری که از جوانان نسل نو ایرانیان هستند و در امر بازرگانی بسیار موفق عمل کرده اند، راه اندازی شده است.  گشایش پرشین پالاس را به آقایان نجفی و یاسری تبریک می گوییم و امیدواریم جامعه ی ایرانیان این سوی دنیا هر روز به موفقیت های بیشتر دست یابد.