اتحاد محیط زیست تورنتو (Toronto Environmental Alliance, TEA) برای بررسی مسائل محیط زیستی تورنتو در روز ۲۰ می  دعوت به عمل می آورد.

اتحاد محیط زیست تورنتو (TEA) از زمان تأسیس در سال ۱۹۸۸، برای پیدا کردن راه حلی برای مشکلات محیط زیستی شهری تورنتو روزانه کمپینی را پیش برده است. ماموریت آنها ترویج برای تورنتوی سبزتر، از طریق همکاری با افراد دلسوز، گروه های اجتماعی، متخصصان و کارگران، و تشویق مشارکت مردم محلی در مورد مسائل محلی است. چشم انداز آنها از یک جامعه سالم براساس مساوات، دسترسی به امکانات، ایمنی و محیط زیست پاک است.

در طول ماه های آینده، شهردار و نامزدهای شورای شهر از دیدگاه خود نسبت به مسائل شهر با اهالی تورنتو صحبت خواهند کرد. در حالی که ممکن است در مورد مسائل دیگر اختلاف نظر وجود داشته باشد، همه باید موافق باشند که ما باید طرح های خود را همچنان با تکیه بر موفقیت های محیط زیستی در تورنتو بسازیم. یکی از مسائل اولویت دار در انتخابات آتی، موضوع  پیدا کردن راه هایی برای تقویت اقتصاد محلی از طریق آوردن کسب و کار به شهر تورنتو است.

اهالی تورنتو، صاحبان مشاغل و دولت ها  درصدد هستند که در ده سال آینده میلیاردها دلار صرف محصولات سبز بکنند. شهرداری، هم به عنوان خریدار محصولات سبز (به عنوان مثال طرح ترانزیت سیتی، طرح تورنتو هایدرو برای  برق سبز، طرح شهرداری برای نوسازی  برج سی ان) و هم  از طریق تصمیم گیری های سیاسی  (به عنوان مثال اجرای طرح انرژی پایدار) تاثیر قابل توجهی روی نحوه انجام این هزینه ها خواهد داشت.

اگر ما کاری انجام ندهیم، این دلارهای محلی، شهر و کشور را ترک خواهند کرد. اگر ما به موقع عمل کنیم، دلارهای محلی ما می توانند  صرف حمایت از شغل های سبز محلی، کسب و کارها و صنایع سبز محلی شوند. اتحاد محیط زیست تورنتو (TEA) مدافع آن است که شورای شهر آینده  خرید از محصولات سبز و تولیدات محلی  را در اولویت قرار دهد.

دوچرخه سواری و پیاده روی روش های مهم رفت و آمد هستند که منجر به جمعیت سالمتر و کاهش اثرات منفی بر محیط زیست می شود. ما باید زیرساخت های لازم برای دوچرخه سواری، پیاده روی، استفاده از وسایط نقلیه عمومی و نیز خودروها را فراهم کنیم. این برنامه ریزی هم اکنون در آمریکا از طریق اجرای سیاست های”خیابانهای کامل”در حال انجام گرفتن است. بر اساس این سیاست باید اطمینان حاصل نمود که  برنامه ریزی و بازسازی خیابان ها با در نظر گرفتن نیاز تمام کاربران انجام می شود. این کاربران شامل  پیاده ها، دوچرخه سواران، استفاده کننده ها از ترانزیت عمومی در همه سنین و توانایی های مختلف در کنار ماشین ها و کامیون ها می شوند.   

اتحاد محیط زیست تورنتو معتقد است که شورای شهر آینده باید تا سال ۲۰۱۴ سیاست “خیابانهای کامل”را برنامه ریزی و اجرا کند، تا سال ۲۰۱۲طرح دوچرخه سواری تورنتو را به طور کامل پیاده کند، و یک کمپین آموزش عمومی را با هدف مشارکت در استفاده و مسئولیت پذیری راه بیاندازد.

مرکز موسیقی و هنرهای  ABA Music and Arts Centre) (ABA میزبانی یک گردهمایی را برای معرفی اتحاد محیط زیست تورنتو، (TEA)، به جامعه در تاریخ ۲۰ می  به عهده خواهد داشت. هدف از این رویداد اطلاع رسانی به جامعه در مورد نقش فعال TEA در شهر به عنوان مدافع کلیدی برای مسائل محیط زیستی است. این رویداد شامل ارائه مطلب توسط مدیر اجرایی TEA، فرانز هارتمن (Franz Hartmann)، استاد سابق در دانشگاه تورنتو ، خواهد بود.

این گردهمایی با چای، شیرینی و موسیقی همراه خواهد بود. اگر شما علاقه مند به حضور در این رویداد هستید لطفا تا تاریخ ۱۰ می با ذکر مشخصات به ایمیل events@torontoenvironment.org اطلاع  دهید.