بی بی سی: شبکه برون مرزی جام جم از خانم رضایی برای حضور در گفتگویی زنده دعوت کرده است. این در حالی است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طی ۳۲ سال گذشته حتی یک ثانیه هم تنیس زنان را پخش نکرده است.

اخبار ورزشی نیمروزی شبکه سوم سیما، برای بانوان به صورت جداگانه پخش می شود و گوینده اش زن است. در این بخش خبری، تاکنون چند بار هنگام خواندن اخبار تنیس زنان، به جای استفاده از تصاویر زنان تنیس باز، عکس راجر فدرر و رافائل نادال پخش شده است.

خبرگزاری فارس درباره قهرمانی ارغوان نوشته است: کسانی که تنیس حرفه ‌ای را دنبال می کنند خوب می ‌دانند (این پیروزی) چه لحظه بزرگی برای رضایی‏‏، خانواده او و البته ایرانیان سراسر جهان محسوب می شود.

ستایش رسانه های دولتی و دعوت صدا و سیما از یک ورزشکار زن که با پوشش رایج تنیس حرفه ای در رقابت های بین المللی حضور می یابد، در نوع خود بی سابقه بوده است.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ارغوان رضایی دو راکت به محمود احمدی نژاد اهدا کرده بود که با انتقادهای زیادی مواجه شد.

پدر ارغوان به سایت تابناک گفته است: “قبل از المپیک پکن درخواست دادیم ارغوان برای ایران در المپیک بازی کند، اما متاسفانه فدراسیون تنیس ایران گفت نمی ‏شود.”

منتقدان می گویند سنت شکنی و تغییر رویه آشکار رسانه های دولتی، به خاطر اهدای آن دو راکت در انتخابات ۲۲ خرداد است که در تبلیغات آقای احمدی نژاد مورد استفاده قرار گرفت.

ارسلان رضایی پدر ارغوان که مربی و مدیر برنامه های او هم هست در این باره می گوید: ارغوان این دو راکت را به آقای احمدی نژاد نداد، به ملت ایران داد. او این راکت‏ها را به مردم ایران به این خاطر داد که بگوید من با این راکت‏ها در میدان‏ها می‏ جنگم والا آقا احمدی نژاد یک کسی هست که تمام می‏شود و می‏رود، اما این راکت ‏های تنیس برای ملت ایران است.

آقای رضایی در عین حال تاکید می کند: دخترم وارد سیاست نمی‏شود. ارغوان از بچگی نه جشن تولد داشته و نه تعطیلات. او همیشه در ورزش بوده و فقط ورزش کرده است.