Mohammad-Rahimian

شما در هر حال پولی از دولت، بخش خصوصی و یا از بیزنس خود دریافت می کنید. شاید بهتر باشد برای یک دید جامع و وسیع تر از دارایی تان و برای آینده بهتری که می خواهید، مواردی چند توجه و برنامه ریزی کنید.

با این ایده، در اینجا پیشنهادات ما برای شش موضوعی که احتمالن بخواهید در اولولیت قرار دهید، وجود دارد .

 

محاسبه

شما حتمن می دانید که مخارج تان در حال بالا رفتن است، اما ممکن است بخواهید که آمارهای واقعی را بررسی کنید. آیا می دانید که بر اساس MoneySense and people Patterna Consulting ، اولین سال زندگی کودک بیش از ۱۶۰۰۰$ هزینه دارد؟

تعجب نکنید، چرا که در نظر بگیرید:

۱.۵ درصد، ۲۵۰ دلار موارد شخصی

۷.۹ درصد،۱۳۰۰ دلار لباس

۵.۴ درصد ، ۸۹۵ دلار غذای بچه

۱۲.۵ درصد، ۲۰۶۵ دلار ایاب و ذهاب

۱.۵ درصد، ۲۴۵ دلار بهداشت

۱۶.۵ درصد، ۲۷۲۰ دلار منزل

۵۴.۶ درصد ، ۹۰۰۰ دلار نگهداری نوزاد و کاهش درامد

 

پس انداز

ضروری است که در سریعترین زمان ممکن مقداری پول در یک حساب قرار دهید که در اسرع وقت به آن دسترسی داشته باشید. این کار نوعی احتیاط در زمان اتفاقات غیر منتظره است که در نتیجه مخارج عمده نیاز است و یا اینکه نیاز است که از کارتان مرخصی بگیرید. شما به عنوان موارد کمکی ممکن است به یک کارت اعتباری شخصی نیاز داشته باشید.

 

مشخص کردن وضعیت زناشویی

اگر یک زوج غیر رسمی هستید بسیار مهم است که پیوندتان را توسط ازدواج یا امضای یک قرارداد زندگی با هم، رسمی بسازید، چرا که در موقع جدایی، منافع هر یک از شما و همچنین فرزندتان مورد پوشش و حفاظت بیشتری قرار خواهد گرفت.

 

حفاظت از درآمد

طرح و پلان امور مالی و بیمه ـ که می تواند شامل یک و یا ترکیبی از چند بیمه عمر برای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، بیمه ناتوانی جسمی و از کار افتادگی و بیمه بیماری وخیم ـ می تواند به شما برای جایگزینی درآمدتان در صورت فوت یا ناتوانی کمک کند. و حتا می تواند ارزش بیمه کردن فرزندتان را داشته باشد، چرا که در صورت بیماری جدی، شما توانایی فراهم کردن درمان مناسب بدون هماهنگ سازی موقعیت تان را دارید.

 

درمورد آینده فرزندتان فکر کنید

یک RESP پس انداز تحصیلی به محض تولد فرزند قابل افتتاح است. پس انداز با توجه به توان مشارکت شما و همچنین مشارکت دولت موجب سرمایه گذاری قابل قبول برای تعهدات فرزندتان در مقاطع بالا به وجود می آید.

 

در مورد احتمالات دیگر فکر کنید

زمان خوبی برای انتخاب وصیت نامه و یا بازنگری آن است در صورتی که چندین سال پیش انجام داده اید. مساله دیگر نام نهادن یک قیم برای فرزندتان، در صورتی است که شما یا همسرتان هر دو فوت کنید. ممکن است زمان خوبی برای فکر کردن درباره حفاظت از دارایی هایتان و چگونگی تقسیم آن در زمان فوت شما، توسط طرح و برنامه ریزی .

برای داشتن اطلاعات بیشتر :

  • اولین کودک ـ راهنما
  • هزینه یک فرزند چقدر است؟
  • راهنمایی خوشبختی مالی تازه ازدواج کرده ها

For more information, check out these other Actualis articles!

 First baby: a how-to guide: http://contact.actualis.ca/T/OFSYS/MS/3547/pE01H3/11888/en-

CA/Archives_Article.html?idArticle=955&Cat=2&Lang=en

 How much does a child cost?: http://contact.actualis.ca/T/OFSYS/MS/3547/pE01H3/11888/en-

CA/Archives_Article.html?idArticle=896&Cat=3&Lang=en

 Newlyweds’ guide to (financial) happiness: http://contact.actualis.ca/T/OFSYS/MS/3547/pE01H3/11888/en-

CA/Archives_Article.html?idArticle=889&Cat=2&Lang=en

 

 

* شرکت بیمه رحیمیان Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند.

مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل   news@insufin.com   مطرح کنید.

به وب لاگ ما سر بزنید www.cover4u.ca

www.youtube.com/sherkatbimeh

https:www.facebook.com/Insufin

 

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.