Mohammad-Rahimian

امتیاز اجازه مهاجرت والدین و پدر و مادر بزرگها از اوایل سال آینده چهارم ژانویه ۲۰۱۶ دوباره برقرار خواهد شد. از طریق این برنامه، که “برنامه والدین و اجداد” نام دارد به شهروندان و ساکنان کانادا اجازه می دهد که برای والدین و اجداد خود اجازه اقامت در کانادا را به دست آورند و یا حتا ملیت این کشور را کسب کنند.

به درخواست کنندگان احتمالی توصیه می شود که مدارک خود را آماده کرده و در دسترس قرار دهند تا به محض آغاز دوباره پذیرش تقاضانامه ها بتوانند سریعن آنها را ارایه دهند.

فارغ از مدارک مورد نیاز جهت اداره مهاجرت راستی چقدر ما به بیمه و پوشش آن اعتقاد و نیازمندیم؟supervisa-pgp-ad-eng

یکی از نگرانیها درمورد بیماری قلبی و عروق است.کم نیستند افرادی که چنین پیشینه ای از نظر سلامتی دارند و یا مستعد آن هستند.

Balloon angioplasty جراحی باز کردن شریان قلب نامیده می شود. اگر مبتلا به بیماری گرفتگی شریان قلب هستید، شریان های قلبی شما توسط ماده چسبناک که پلاک نامیده می شود گرفته یا باریک شده است. جراحی باز کردن گرفتگی شریان روند بازگرداندن جریان خون به حالت قبل است.

شما می توانید این جراحی را در بیمارستان انجام دهید. پزشک از طریق وارد کردن یک لوله باریک از رگ خونی در بازو یا کشاله ران تا قسمتی از رگی که دچار گرفتگی است این جراحی را انجام می دهد. این لوله دارای یک بادکنک در انتهای آن است . زمانی که این لوله در مکان قرار می گیرد پزشک در بادکنک می دمد تا پلاکی را که موجب گرفتگی شده به سمت خارج از رگ براند. این عمل موجب باز شدن رگ و بازگشت جریان خون به حالت قبل می شود.

پزشکان جراحی بازکردن گرفتگی را در این موارد انجام می دهند:

ـ کاهش درد سینه در اثر کاهش جریان خون به قلب

ـ کم کردن خطر صدمه ماهیچه قلب در اثر حمله قلبی

بیشتر مردم روز پس از جراحی به خانه می روند و یک هفته پس از بازگشت به خانه قادر به انجام کارهایشان هستند.

شایسته است با پوشش مناسب موجب آرامش خود و عزیزانمان بشویم.

در عین حال امکان دیگری برای افرادی که خواستار آوردن والدین و اجداد خود به کانادا هستند، در دسترس است.

سوپر ویزا” برنامه ایست که به شهروندان یا ساکنان کانادا اجازه می دهد تا برای والدین یا مادر و پدربزرگ های خود ویزایی دو ساله کسب کنند که قابل تمدید برای یک دوره حداکثر ده ساله می باشد. سال گذشته ماهانه در حدود یکهزار نفر برای استفاده از این ویزا تقاضا دادند که به طور متوسط تقاضای ۸۷ درصد از آنان پذیرفته شد.

داستان سوپر ویزا ، فصل جدیدی از آسایش رفت و آمد والدین را نوید می دهد. این سوپر ویزا ۱۰ سال اعتبار دارد. در صورتی که قبل از صدور سوپر ویزا، ویزای توریستی والدین پس از هر شش ماه نیاز به تمدید داشت که در هر مرحله، هزینه های مربوطه باید به دولت پرداخت می شد. یکی از مدارک اخذ چنین ویزایی، اسناد خرید بیمه درمانی در کانادا به مدت یک سال است. طبعن ممکن است مبلغ بیمه یکساله از آنجایی که با افزایش سن والدین بالاتر خواهد بود کمی سخت به نظر برسد اما از نگاهی دیگر ما والدینمان را در برابر حوادث و بیماری های پیش بینی نشده و حتا با بیماری هایی که از قبل دارند محافظت می کنیم.

ترجمه و منابع:

http://www.cic.gc.ca/english/visit/supervisa.asp

Health news,   www.cover4u.ca

شرکت بیمه رحیمیان  Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند.

مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل   news@insufin.com   مطرح کنید.

به وب لاگ ما سر بزنید www.cover4u.ca

www.youtube.com/sherkatbimeh

https:www.facebook.com/Insufin

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.