حداد عادل که در حال حاضر دوره کارشناسی ارشد پیغمبری را می گذراند، با شرکت در یک برنامه تلویزیونی به همراه دخترش از داماد آمریکایی خود رونمایی کرد. حداد گفت، وقتی می خواستیم با مقام رهبری وصلت کنیم ایشان گفتند شما و همسرتان شخصیت های دانشگاهی هستید و ما دو کلاس هم درس نخوانده ایم. بنده جواب دادم عوض اش شما هم خیلی خرتان می رود و احتیاجی به درس و مشق ندارید. و ملا و دانشگاهی اگر باهم متحد شوند خیلی کارها می توانند بکنند. مقام رهبری هم از این ایده بنده خوششان آمد و قبول کردند.

haddad-adel-cartoon

بعدها یکروز از مقام رهبری پرسیدم، دختر کوچکم هم علاقه وافری به تحصیل در آمریکا دارد و چون شما حساسیت زیادی روی آمریکای جهانخوار دارید، آیا رفتن ایشان به آمریکا اشکال ندارد؟ مقام رهبری پاسخ دادند به شرط حفظ موضع اشکال ندارد.  بنده هم به دخترم گفتم پدرجان، خواهشا ما را جلو مقام رهبری خراب نکن. دخترم گفت بابا جان آنجا همه نامحرم هستند و خوبیت نداره جلو نامحرم با استکبار مبارزه کرد. مانده بودیم چکار کنیم که درایت مقام رهبری مثل همیشه شامل حالمان شد. ایشان فرمودند به بنت الهدی بگویید می تواند در خاک آمریکا در جبهه جنگ نرم مبارزه کند. بعدا یکروز دخترم از آمریکا زنگ زد که پدرجان اینجا همه طالب جنگ سفت هستند. گفتم دخترم عزیز دلم، تمام حیثیت خانواده در گرو مبارزه تو با استکبار است، بگرد یکی را پیدا کن که خواهان جنگ نرم باشد. و دخترم ضمن تحصیل در آمریکا با جوانی آشنا شد که چون در مایکرو”سافت” کار می کرد، به جنگ نرم علاقه داشت. اما به دلیل وجود نامحرمان در کوچه و خیابان و پایبندی دختر بنده به موازین شرعی، دو نفری تصمیم گرفتند جنگ نرم را در اندرونی منزل انجام بدهند و حتی وقتی که درس دخترم تمام شد، آن جوان باوجود اینکه سیتی زن آمریکا بود، قید شغل نان و آبدار را زد و برای ادامه جنگ نرم به ایران آمد و یکسالی هم این جنگ نرم  در ایران ادامه داشت تا اینکه به اذن رهبری آتش بس اعلام شد و مصالحه صورت گرفت که حاصل آن یک فقره فرزند می باشد.

***

جهان اسلام و جهان کفر

یکی از دست اندرکاران جهان اسلام با صدای بلند اعلام کرد، چیه چه خبرتان است اینقدر جهان اسلام جهان اسلام می کنید، وقتی خادمین حرمین شریفین مشغول بمباران فقیر و فقرای اسلام در یمن هستند،

در سوریه و عراق جهان اسلام دارد سر آن یکی جهان اسلام را می برد،

رجب خان به خونخواهی مَمد مرسی به خون السیسی تشنه است،

ولی امر خودخوانده مسلمین جهان مشغول براندازی آن یکی دولت های اسلامی است،

جمهوریه اسلامیه ایران و مملکت اسلامیه السعودیه بیست و چهارساعته مشغول فحش و فحش کاری هستند؟

در حالی که صدای قهقهه جهان اسلام با جهان کفر هر شب از کاخ سفید و کاخ کرملین به گوش می رسد، در ام القراء اسلام شب و روز برادران مسلمان منطقه را نفرین می کنند، اما برای سلامتی سردمدار کفر جناب پوتین توی نماز دشمن شکن صلوات می فرستند. کار به جایی رسیده که کشورهای اسلامی چغلی همدیگر را به شیطان بزرگ و نتانیاهو می کنند.

 در همین حال مقام رهبری در تایید فرمایشات متین سردار عارف قاسم جهت تشویق جوانان بحرین به جنگ مسلحانه گفت: یک مو از سرِ شیخ قاسم بحرینی کم شود، جهان اسلام ساکت نخواهد نشست.

جهان اسلام با خنده جواب داد اخوی خودش شیخِ محصور و موسوی و صد تا شیخ بیگناه را کچل کردی آنوقت نگران یک تار موی شیخ قاسم بحرینی هستی؟ بابا دست خوش، مگر اخبار گوش نمی کنی که همین امروز صبح پیش پای حضرتعالی جمهوری اسلامی موریتانی مِهرش را حلال کرد و جانش را خلاص و عطای رابطه با شما را به لقایش بخشید!

هاشمی شاهرودی هم که امسال برای اولین بار درس املای فارسی را بدون تبصره نمره آورده بود، غرید که بنده هم حاضرم هرکاری برای نجات شیخ قاسم انجام دهیم.

جهان اسلام جوابش داد، حاجی بذار برای بعد از افطار.

علی اکبر ولایتی نیز که با پیژامه روی مخده لم داده بود و چایی اش را هم می زد، بدون اینکه از جایش تکان بخورد، به دولت بحرین چشم غره رفت و گفت: جوانان حماسی و پرشور بحرین برای انجام اقدامات قهرآمیز در مقابل حکومت شان آماده باشند.

جهان اسلام هم بلافاصله جواب داد: یواش تر دکترجان، مبارزه مسلحانه بدآموزی دارد و یحتمل که جوانان پرشور ایرانی هم یاد بگیرند. هنوز کل کل جهان اسلام و سران نظام تمام نشده بود که کانال عرب زبان تلویزیون العجمیه وابسته به صدا و سیما از قول دادستان پردیس کرج از دستگیری ۱۵ جوان حماسی و پرشور ایرانی در ویلایی در پردیس خبر داد و گفت:

جوانان پرشور ایرانی آماده حمله انتحاری بودند که خوشبختانه با هوشیاری ماموران دادستانی دستگیر شدند.

خبرنگاران از دادستان پرسیدند: مطمئنی برای حمله انتحاری آماده می شدند؟

جناب دادستان هم پاسخ داده صد درصد چون به صورت انتحاری می کشیدند و می نوشیدند، ضمنا ویلای مذکور اصلا برای همین جور کارها ساخته شده چون آشپزخانه اش اوپن بود و استخر داشت، می فهمید به جای حوض استخر داشت!

***

مُهرهایی که عبادات را بیمه می کند

به دستور حجت الاسلام رئیسی، مُهرهای تربت امام حسین جایگزین مهرهای تربت مشهد درحرم امام رضا شد. یک مقام آگاه در امور حرم گفت: مُهرهای قبلی تولید داخل، به دلیل ناخالصی خاصیت خود را از دست داده بودند. به گونه ای که سجده های طولانی نیز اثری بر پیشانی نداشت. حتی دیده شده بود مومنی با درجه ی بالای خلوص نیت روی مُهر خوابش برده بود، اما هیچ اثری روی پیشانی اش باقی نمانده بود، در صورتی که یک مُهر استاندارد حداقل بعد از هزار رکعت باید تاثیر خود را بر پیشانی مومن نشان دهد چون در نظام مقدس اسلامی، مومن واقعی از راه پیشانی تشخیص داده می شود؛ و تجسس در باطن افراد راستِ کارِ نظام نیست.

mohr

در همین حال یک مقام مغرض هم گفته که ناخالصی بیشتر از ناحیه پیشانی ها بوده نه مُهرها. سخنگوی حرم رضوی هم به خبرنگاران گفته که  داخل مهرهای جدید باطری هایی تعبیه شده که گرمای لازم جهت داغ شدن پیشانی را تولید می کند و مومن احتیاج ندارد پیشانی خود را بر مهر فشار دهد.

از حجت الاسلام جناب رئیسی سئوال شده آیا خانم های مومنه نیز می توانند از مهرهای جدید استفاده کنند؟

ایشان پاسخ داده: به هیچوجه چون از روز اول خلقت قرار نبوده خانم ها به مشاغل حساس گمارده شوند بنابراین پیشانی خانم ها با هیچ مهری سیاه نمی شود.

از جناب رئیسی درباره مومن های آفریقایی مثل ورثه خدابیامرز شیخ زیگزاگی که جهت تحصیل در حوزه های علمیه و کار به ایران می آیند سئوال شد، ایشان گفتند: مومنان آفریقایی از مهرهای مخصوصی استفاده می کنند که به جای سیاه کردن، پیشانی را برجسته می کند.

***

 مادران کودک

امسال نمایشگاه عکسی از مادران کوچکی از پنج کشور و سه قاره جهان در چهارچوب یک پروژه ژورنالیستی و با همکاری سازمان ملل متحد و یک روزنامه سوئدی انجام شده است، چرا که بر پایه آمارهای سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۴ حدود یک ونیم میلیون دختر

پیش از رسیدن به ۱۵ سالگی مادر شده‌اند.

در ایران اما حجت الاسلام قرائتی با تاکید بر ضرورت کاهش سن ازدواج، گفت: لازم است سن ازدواج به ۱۴-۱۳ سالگی کاهش یابد، چرا که شیطان از دو راه نفوذ می‌کند. اولی غفلت و دومی شهوت. ایشان که دستش را در جیب عبایش کرده بود گفت: با نماز می‌توان از غفلت جلوگیری و با ازدواج از شهوت پیشگیری کرد. شیطان که گویا هر روز در کلاس درس جناب قرائتی حضور می یابد یقه قرائتی را چسبیده که خدا پدر ما را بیامرزد که از دو راه نفوذ می کنیم و مثل شما از هزار و یک راه نفوذ نمی کنیم. دوما سخنان حضرتعالی بسیار متین و آموزنده است، اما بنده اینطور نتیجه گرفتم که اگر با نماز می شود جلو غفلت را گرفت پس این برادرانی که شب و روز اختلاس می کنند و آن بابایی که می گوید کشش ندهید و این قوه ی بالا بلندِ قضاییه که نفهمید دکل به آن بزرگی و ۷۰۰ میلیارد دلار را چه کسی به جیب زد، گویا این حضرات از ما حرف شنوی دارند و نماز نمی خوانند والا اگر می خواندند غفلت نمی کردند، اما یک سوال دارم خداوکیلی یک دختر بچه ۱۲ -۱۳ ساله از نظر شما دستگاه دفع شهوت است؟

motherhood-childhood

جناب قرائتی زده پس گردن شیطان و گفته: مرتیکه قرم دنگ اگر به جای این حرفهای بودار سرت به کار خودت بود و مردم را فریب می دادی آنوقت ماهم سرمان به کار خودمان گرم می شد و مجبور نبودیم شب و روز مردم را به خاطر کم کاری جنابعالی فریب بدهیم و در ثانی وقتی شرع انور می گوید سن قانونی و شرعی ازدواج برای دختران نه سال است به تو نیامده که توی کار خدا دخالت بکنی.

انیسه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا(هنر سابق) که هنر اصلی اش تربیت و تبدیل دختران به مادران متعهد می باشد نیز داد زده حق با برادرم قرائتی است و دختران در نُه سالگی و پسران در پانزده سالگی باید ازدواج کنند و قال قضیه را بکنند. در همین حال عده ای از جوانانی که سی سال از پانزده سالگی شان گذشته اما هنوز ازدواج نکرده اند گفتند: آبجی انیسه، بی زحمت یک کاری بکنید جوانان بتوانند در چهل سالگی ازدواج بکنند، پانزده سالگی پیشکش.