شهروند ـ دوستداران کباب دنده در ریچموند هیل و سراسر تورنتو، می توانند  با شرکت در پنجمین جشنواره ی سالانه ریب فست (Ribfest) از طعم دنده کبابی پنج متخصص برتر این کار از جمله Bibb’s BBQ Billy Bones BBQ، Bone Daddy’s BBQ، Camp 31 BBQ، Hawg’s Gone Wild BBQ Uncle Sam’s BBQ لذت ببرند.

این رستوران ها در تهیه دنده کبابی و سس های مخصوص با هم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین شرکت کنندگان می توانند در طول این جشنواره از سرگرمی های دیگری نظیر موسیقی زنده استفاده کنند.

ribfest

زمان برگزاری جشنواره جمعه ۲۲ جولای از ظهر تا ۱۱ شب، شنبه ۲۳ جولای از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب و یک شنبه ۲۴ جولای از ۱۱ صبح تا ۸ شب است. مکان برگزاری جشنواره واقع در ریچموند گرین پارک (Richmond Green Park) ،۱۳۰۰ الگین میلز شرقی، خواهد بود. شرکت در این جشنواره هزینه ی ورودی ندارد، سیگار کشیدن ممنوع است و حیوانات خانگی نیز مجاز به عبور و مرور نیستند. در ضمن به خاطر داشته باشید که امکانات پارکینگ محدود است.

همچنین شایان ذکر است که گزینه ی غذای گیاهی هم برای گیاهخواران وجود دارد. این فرصت را برای لذت بردن در کنار خانواده و دوستان از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این جشنواره می توانید به وب سایت RichmondHill.ca/Ribfest مراجعه کنید.