شهروند ـ در حالی که خانواده ی زن کشته شده و دختر پنج ساله اش تلاش می کردند که با این فاجعه غیرقابل باور کنار بیایند، روز جمعه پلیس کلگری اعلام کرد که قاتل دارای سوابقی کیفری است که به ۲۰ سال پیش برمی گردد.

شواهد دادگاه نشان می دهد که ادوارد دلتون دانی، در سال ۲۰۰۸ به دلیل قاچاق کوکایین و در اختیار داشتن سلاح گرم به ۴ سال زندان محکوم شده بود. دانی، که گاهی با اسم فامیلی سیمونز خودش را معرفی می کرد، در سال ۱۹۹۸ به دلیل دست داشتن در فحشا به ۱۸ ماه زندان محکوم شد و در سال ۱۹۹۰ نیز به دلیل سرقت کارت اعتباری مبلغ ۲۵۰ دلار جریمه شد. او همچنین طی سالیان گذشته به اتهامانی نظیر سرقت اموال، قاچاق موادمخدر، حمل سلاح و فحشا مواجه شده بود،که رفع شد.

taliyah-marsman

در اواخر روز پنج شنبه، پلیس،  دانی ۴۶ ساله، را به قتل عمد سارا بیلی، ۳۴ ساله، و دخترش تالیا مارسمن ۵ ساله، متهم کرد. روز دوشنبه هفته قبل جسد بیلی در خانه اش پیدا شد و به دلیل اینکه تالیا گم شده بود، پلیس کلگری به حال هشدار درآمد. سرانجام روز پنج شنبه جسد تالیا در روستایی در شرق شهر پیدا شد. پلیس قبلا گفته بود که دانی خانواده ی قربانیان را می شناسد.

بر اساس حکم دادگاه دانی حق ندارد که با پدر تالیا، کولین مارسمن، تماس بگیرد.

 بسیاری از دوستان و اقوام سارا و تالیا برای ادای احترام و همدردی با خانواده ی قربانیان در جلوی خانه ی این خانواده با روشن کردن شمع و آوردن گل حضور بهم رساندند.

جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا، نیز مراتب همدردی خود را به این خانواده اعلام کرد و گفت که وظیفه ی همه ماست تا با این خانواده از صمیم قلب لحظاتی همدردی کنیم.