شهروند ـ  شرکت حمل و نقل Go به دلیل اختلال های به وجود آمده در حرکت قطارها طی چند ماه گذشته از مردم معذرت خواهی می کند. در حالی که این موسسه قول می دهد که به زودی برخی مسائل بهبود یابد، مسئولان از مردم می خواهند که خودشان را در مواجهه با مشکلات پیش رو آماده کنند.

اواخر ماه گذشته،GO برنامه خود را برای خطوط غرب و شرق قطارها در لیک شور تغییر داد تا زمینه برای مرحله بعدی ساخت و ساز در ایستگاه یونیون آماده شود. از آن زمان، بسیاری از ۲۱۵هزار مسافر GO  از تاخیر قطارها، ازدحام بیش از حد، و گرمای زیاد شکایت کرده اند.

go-train

در بیانیه ای که پنجشنبه منتشر شد، گرگ پرسی، افسر ارشد اجرایی مترولینکس،که بر حمل و نقل Go نظارت دارد، اذعان کردکه خدمات به خوبی ارائه نمی شود. او گفت که خودش از مسافران لیک شور غربی است و مشکلات را می بیند و موافق است که خدمات مطابق استانداردهای این شرکت نیست و نیازهای مشتریان را برآورده نمی کند. او اضافه کرد که همه در مترولینکس در تلاشند تا GO  بتواند از پس این مشکلات برآمده و بار دیگر بهترین سرویس را به مسافران ارائه دهد.

شرکتGO به مشتریانی که بیش از ۱۵ دقیقه و به دلایلی که در کنترل آژانس باشد معطل شوند، اعتبار هدیه می دهد. سخنگوی مترولینکس، آن ماری آیکینز گفت که افزایش در بازپرداخت در هفته اول از برنامه جدید وجود داشت، اما تعداد آن به حالت طبیعی بازگشت. او گفت، بسیاری از تاخیرها بین پنج تا ۱۰ دقیقه بوده است. به گفته آیکینز برنامه جدید برای این است که به ایستگاه یونیون خدمات بیشتری در زمان ساخت و ساز ارائه شود.

بر اساس این برنامه زمان تلف شده بین سفرها از حالت معمول کوتاهتر شده است ولی به هرحال اگر یک قطار تاخیر داشته باشد بقیه قطارها هم تحت تاثیر قرار می گیرند. مشکل دیگر گرمای هواست. به گفته او گرمای زیاد می تواند قطارها را از ریل خارج کند برای همین باید با سرعت کمتری حرکت کنند. همچنین گرمای هوا باعث شد که سیستم خنک کننده برخی واگن ها از کار بیفتند که کاهش تعداد صندلی ها و شلوغی را در پی داشته است.

آیکینز اعلام کرد که به شدت از این مشکلات ناراحت است و از مسافران معذرت خواهی می کند. او امیدوار است که  طی تقریبا یک هفته مشکل سیستم های خنک کننده واگن ها بر طرف شود و به مرور زمان و با عادت کردن سیستم Go به برنامه ی جدید، این سیستم حمل و نقل بهبود یافته و خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهد.