شهروند ـ تیراندازی در روز روشن، بعدازظهر یکشنبه در دنفورث ویلج، باعث زخمی شدن یک راننده از ناحیه ی پا و بازو شد. یک تیراندازی دیگر در نزدیکی میدان دانداس، در صبح روز یکشنبه، باعث زخمی شدن دو مرد جوان بیست ساله شد. در پارک کریستی پیتز، یک تیراندازی در صبح روز شنبه، در کلاس بدنسازی، باعث شد یک مرد به شدت مجروح و دیگری تا حدی صدمه ببیند. و صبح روز دوشنبه، در محله ی ایتالیایی ها،  شلیک چند گلوله به پلیس گزارش شد، اما هیچ قربانی، حداقل در ابتدا، پیدا نشد. قربانی توانسته بود خودش را به بیمارستان تورنتو وسترن برساند و بنابر گفته ی پلیس از همکاری کردن با آنها امتناع کرد. پلیس تورنتو به تحقیقات درباره مظنونین این چهار تیراندازی ادامه می دهد.

jonson

طی این آخر هفته ی طولانی تورنتو شاهد چهلمین قتل سال بود و همچنین شش ساعت مذاکرات طاقت فرسا با مردی که با چاقو در اتوبوس تی تی سی، در نورت یورک،  به مردم حمله کرده بود که خوشبختانه آسیبی در پی نداشت.

تمامی این تیراندازی ها در محله های شلوغ تورنتو در حالی اتفاق افتاد که دمای هوا بالای ۲۵ درجه سانتی گراد بود که این خود شاهدی بود بر ادعای کارشناسانی که معتقدند بین بالا رفتن دما و افزایش جرائم ارتباط وجود دارد.

عصر روز جمعه ، یک مرد ۵۸ ساله، احتمالا پس از یک نزاع، توسط چاقو به شدت از ناحیه ی گردن ضربه خورد. این اتفاق در پانسیونی در منطقه خیابان چرچ و خیابان چارلز افتاد. او توسط پلیس به عنوان استفان راسل شناخته شد.

در یک تصادف غم انگیز دیگر، مردی ۵۲ ساله از تیلسونبرگ (Tillsonburg) انتاریو،  بعدازظهر یکشنبه به هنگام چمن زنی بر اثر اصابت رعد و برق درگذشت. رسانه های محلی گزارش دادند که این مرد، دیو جانسون، همسر محبوب و پدر دو فرزند، صاحب یک فروشگاه حیوان خانگی بود.

همچنین روز یکشنبه مرد جوانی در استخر خانه ای در نیومارکت جان باخت. پلیس بعد از ساعت ۶ صبح به محل حادثه خبر شد و مشخص شد که قربانی در آن خانه زندگی نمی کرده است.

در حادثه ای دیگر بامداد روز شنبه، در محله ی پارک وود یک پسر ۱۵ ساله با اسپری فلفل به دو نفر حمله کرد و اموالشان را سرقت کرد.

این آخر هفته البته شامل یک سری تصادفات رانندگی نیز بود. دوچرخه سواری در اتوبان شماره ۵ در شمال همیلتون بر اثر اصابت وسیله ی نقلیه از عقب کشته شد. و دوچرخه سوار دیگری صبح روز یک شنبه بر اثر همین اتفاق و با صدمات زیادی بستری شد. جمعه شب در اسکاربورو دو مرد حدود۶۰ ساله بر اثر تصادف یک اتوبوس و یک خودروی شاسی بلند آسیب دیده و راهی بیمارستان شدند. بامداد روز دوشنبه یک اتوبوس تی تی سی با یک ماشین سواری در ملورن(Malvern) تصادف کرد که سرنشینان خودرو آسیب دیدند ولی در اتوبوس کسی آسیب ندید. بعد از ظهر روز شنبه بر اثر یک سری تصادفات در برمپتون یک جوان ۱۹ ساله و بامداد روز یک شنبه ۴ مرد روانه بیمارستان شدند.

در تورنتو نیز شنبه شب مردی بر اثر اصابت به یک ستون در حوالی جاده ی پارک لاون، جنوب کویینزوی، راهی بیمارستان شد. تلاش برای بررسی علت تصادف ادامه دارد.

اگر اطلاعاتی راجع به هرکدام از این تصادفات در اختیار دارید خواهشمندیم با پلیس به شماره ۴۱۶۸۰۸۱۴۰۰ ، یا به صورت ناشناس با شماره ۴۱۶۲۲۲۸۴۷۷، آنلاین www.222tips.com,  و یا پیغام خود را به همراه TOR   به (CRIMES (274637 بفرستید.