اگر روابط جنسی محافظت نشده داشته اید، در معرض عفونت های مسری  مختلف هستید. بسیاری از عفونت های مسری از طریق روابط جنسی دارای یک دوره بدون هیچ نشانه ای در زمانی است که به دیگران منتقل شده است بنابراین یک فرد دارای عفونت حتا ممکن است خودش نداند که در حال انتقال بیماری است. احتمال انتقال عفونت از طریق جنسی در بین مسافرانی که روابط جنسی محافظت نشده  (از مقعد و واژینال) معمولی یا روابط جنسی ناشناخته با افراد تن فروش جنسی  دارند، بیشتر است.

اگر در ارتباط جنسی هستید این هشدارها را برای داشتن روابط جنسی سالم و کاهش انتشار عفونت در نظر بگیرید:

*یک بسته با کیفیت بالای پلاستیکی یا پلیمری کاندوم زنانه و مردانه پیش از سفر بسته بندی کنید. از آنها به طور مستمر و  صحیح برای هر فعالیت جنسی استفاده کنید.

*آگاه باشید که سایر روش های کنترل در برابر HIV و سایر عفونت های منتقل شونده جنسی، محافظت نمی کند.

*درباره واکسیناسیون هپاتیت A، B  و HPV با پزشکتان صحبت کنید. هیچ واکسن دیگری برای مقابله با عفونت های منتقل شونده از طریق روابط جنسی شامل HIV وجود ندارد.

insurance-

پسندیده است علی رغم برخورداری از پوشش بیمه بهداشت استانی در استان انتاریو به فکر اخذ بیمه تکمیلی باشیم.گرچه بعضی از افراد از پوشش بیمه های گروهی برخوردارند ولی همچنان می بایست در نظر داشته باشیم به دلایل عدیده این بیمه موقت است و بایستی در مواردی نظیر عمر، بیماری های سخت و مراقبت ویژه به فکر بیمه های مستقل باشیم. نقش بیمه در این میان، مانند همیشه کنترل ثبات وضعیت مالی فرد بیمار است. در واقع بیمه ای برای تن فروشان در رابطه با ایدز وجود ندارد، اما اشخاصی که به دلایل شغلی با این عفونت در رابطه هستند می توانند در این زمینه، بیمه ای داشته باشند. برای مثال کسانی که در آزمایشگاه کار می کنند و یا دندانپزشکان، پرستاران، آرایشگران و قصاب ها با داشتن چنین بیمه ای، نگرانی های مالی بیماری حاصل از شغلشان را از بین می برند.

اگر واقع بین باشیم بیمه در تمام مراحل زندگی می تواند آرامش بخش بوده و به این طریق بار بزرگ مالی را در اتفاقات پیش بینی نشده از جمله تصادفات، بیماریها و ناتوانی جسمی برطرف نماید. اگر تا به حال به آن فکر نکرده ایم امروز که سلامت هستیم زمان آن است. برای فردایی که در آن احتمال بیماری و یا ناتوانی جسمی است بررسی کنیم. بیمه تکمیلی سلامتی در مدل های مختلف، مراقبت ویژه در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه هر فرد عادی از ۱۰۰۰ دلار تا ۸۵۰۰ دلار معاف از مالیات، پوشش از کارافتادگی، ناتوانی جسمی و یا بیماری های سخت از ۲۵۰۰۰ دلار تا سقف ۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات، از مهمترین پشتوانه هایی است که می تواند نیاز ما را از جهت رفع نیاز مالی و داشتن پرستار و پرداخت هزینه های معمول تا رسیدن به سلامتی و حفظ سبک زندگی و پوشش خانواده برطرف نماید.

برای کسب اطلاعات و توصیه های بیشتر با Sexually transmitted infections مشاوره کنید.

ترجمه و منابع: www.travel.gc.ca  و www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید

cover4u.ca

insufin.com

sherkatbimeh.com

youtube.com/sherkatbimeh

facebook.com/Insufin