زنان دارای مسائل سلامتی منحصر به فردی هستند. مسائل منحصر به فرد شامل بارداری، یائسگی و مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان است. زنان با رعایت مراقبت های بارداری زودهنگام و منظم می توانند از دوران بارداری سلامتی برخوردار شوند. به آنها همچنین توصیه می شود که آزمایش تراکم استخوان، سرطان سینه و رحم را انجام دهند.

patient-in-hospital

همچنین زنان و مردان ممکن است دارای مشکلات یکسان سلامت باشند، اما این مشکلات می تواند تاثیرش بر زنان متفاوت باشد برای مثال:

* احتمال مرگ زنان با سکته قلبی  بیشتر از مردان است.

* احتمال بروز نشانه های افسردگی و تشویش در زنان بیشتر از مردان است.

* تاثیرات  بیماری های انتقال جنسی  می تواند در زنان جدی تر از مردان باشد.

* ورم مفاصل استخوانی بر زنان بیشتر از مردان تاثیر می گذارد.

* احتمال داشتن مشکلات ادارای در زنان بیشتر از مردان است.

اگر بخواهیم از اعداد و محاسبه میزان بیمه عمر خارج شویم به قسمتی بسیار عمیقتر می رسیم آنجا که در ماندن و نماندمان حس عشق به بازماندگان، دلیل اصلی گرفتن این بیمه به شمار می آید. بد نیست همه ما یک بار از خود بپرسیم پس از ما عزیزانمان چگونه زندگی خواهند کرد؟شما به چه پاسخی رسیده اید؟

اگر جوان هستیم بهتر است بدانیم که درست در سنی هستیم که به دلیل جوانی  و سلامتی می توانیم با قیمتی بسیار پایین یک عمر، خود را بیمه کنیم. اگر فرزند جوانی داریم یادآوری اخذ بیمه عمر به او،کمک بزرگی به آینده وی خواهد کرد. ما علاوه بر تربیت و فراهم کردن وضعیت مناسب مالی فرزندانمان، بهتر است آینده نگری را به وی بیاموزیم.

آیا می دانیم که چرا باید به جای بیمه وام مسکن، بیمه عمر داشته باشیم؟آیا می دانیم خانواده ما و به عبارت صحیح تر هر کسی که آینده او برای ما مهم است می تواند با بیمه عمر ما، زندگی آسوده تری داشته باشد؟آیا می دانیم با داشتن بیمه های مختلف، خصوصن بیمه عمر، احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری داریم؟آیا جز این است که عشق، باور و احساسی عمیق و لطیف است که با حس صلح دوستی و انسانیت در تطابق است؟ ما با داشتن بیمه عمر، آینده روشنی را برای عزیزانمان ترسیم می کنیم و کسب آرامش روحی و امنیت مالی برای آنها نشانه ای است از ابراز عشق، آینده نگری و دوراندیشی ما به آنچه معتقدیم دوستش داریم. اگر به گذشته برگردیم تمام سال های موفقیت آمیز من و شما به زمانی برمی گردد که خودمان آینده مان را از قبل نوشته ایم. امروز که سلامت هستیم با قلم منطق و عشق، فردای زندگی را برای عزیزانمان سرشار از امنیت کنیم.

برای فردایی که در آن احتمال بیماری و یا ناتوانی جسمی است اندیشه کنیم. بیمه تکمیلی سلامتی در مدل های مختلف، مراقبت ویژه در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه هر فرد عادی از ۱۰۰۰ دلار تا ۸۵۰۰ دلار معاف از مالیات، پوشش از کارافتادگی، ناتوانی جسمی و یا بیماری های سخت از ۲۵۰۰۰ دلار تا سقف ۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات، از مهمترین پشتوانه هایی است که می تواند نیاز ما را از جهت رفع نیاز مالی و داشتن پرستار و پرداخت هزینه های معمول تا رسیدن به سلامتی، و حفظ سبک زندگی خانواده برطرف نماید.

ترجمه و منابع: health news  وwww.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید

cover4u.ca

insufin.com

sherkatbimeh.com

youtube.com/sherkatbimeh

facebook.com/Insufin

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو انجمن رسمیAdvocis  به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا است.