به گزارش رسانه ها، سعید مرتضوی دادستان سابق تهران با ارائه نامه‌ای به دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک از وقایع پیش‌آمده در تیرماه ۸۸ از مقام معظم رهبری، خانواده جانباختگان و ملت ایران عذرخواهی کرد و در انتهای نامه نوشت: از مقام رهبری و بخش “واجبی” وزارت اطلاعات تمنا می کنم به خانواده من رحم کنند.

برخی ناظران می گویند حالا که مقام رهبری با عربستان سعودی و بحرین و آمریکا و سیصد چهارصد کشور دیگر شدیدا دست به یقه شده، احساس می کند به تنهایی نمی تواند از پس همه بربیاید. به قول معروف خدا هم که باشی چهارتا بنده چرخنده نداشته باشی که شب و روز قربان صدقه ات بروند بازهم تنهایی. تازه از کجا معلوم دو روز دیگر که اوباما برود و نانجیب تری مثل دونالد ترامپ بر سر کار بیاید  وضع از همینی که هست بدتر نشود. چون طرف نیامده گفته بغل ناو ما ویراژ بدهید، می زنم.

البته سپاه و کیهان شریعتمداری خدا خدا می کنند ترامپی بیاید و بلوایی بپا شود و نظام از مشکلات نجات یابد، اما آغا که دستش توی کار است، می داند این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست و به محض این که سرش را بگذارد زمین، عینهو خانواده راحل، دردانه هایش را سر و ته خواهند کرد. سابق که کاسبی رونق داشت، چارتا پیت نفت می فروخت و دلش خوش بود چهارقران می گذارد توی جیب حماس و حزب الله و جهاد اسلامی و جیبوتی و جزایر قمر و صدتا ننه قمر و گدا گشنه دیگر و به پشتوانه آنها هارت و پورت می کرد و با بگیر ببند در داخل خرش را می راند.

اوپس ... ببخشید طرح مانا نیستانی

اوپس … ببخشید
طرح مانا نیستانی

اما از وقتی اولاد نا اهل اش محمود، همه چیز، منجمله آبروی نداشته آقا را به باد داد و پول ها را خرج وسمه ننه خدابیامرزِ چاوز و مورالس کرد و خوردند و بردند و دیناری برای روز مبادا باقی نگذاشتند، “ولی” ماند و حوضش. و همین دوقران درآمدی هم که از این طرف و آن طرف و با گروگان گیری دو تابعیتی ها کاسب می شود باید بریزد توی چاه ویل سوریه که معلوم نیست کی پر خواهد شد. بنابراین توی این هیری بیری که حس اش نیست کسی شعار بدهد ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، آغا به فکر افتاده تا اقلا ملت را داشته باشد. پس چه بهتر که یکی مثل سعید مرتضوی را بیندازد وسط که نه کس و کاری دارد و نه به هزار فامیل نظام وصل است. آدم علاف و مهره ی سوخته ای که هم اسرار مگو زیاد می داند، و هم مرگش کسی را آزرده خاطر نخواهد کرد. تازه واجبی نیز این روزها قیمتی ندارد که مرگ مرتضوی خرج روی دست مقام شامخ ولایت بگذارد. شاید روزی مورخی بنویسد سعید مرتضوی که با استناد به “ریمل” حکم پنج سال زندان صادر می کرد با آن یکی سعید، در گرمابه به سعادت ابدی رسید. به قول شاعر: سر شب سر قتل و  تاراج داشت / سحرگه نه تن سر نه سرتاج داشت.

***

ماجرای دیدار رهبری با دختری که سگی در آغوش داشت

سید مظاهر حسینی، مدیرکل تشریفات دفتر مقام رهبری در مراسم گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم، به بیان خاطره‌ای از کوهنوردی رهبر انقلاب پرداخت و گفت: در برنامه کوهنوردی و صفاسیتی، ایشان به دختری برخورد که سگی در بغل داشت. شاید اگر ما بودیم می گفتیم سگ نجس است، اما رهبری از آن دختر پرسید: سگ ات نر است یا ماده؟ به سن بلوغ رسیده یا خیر؟ دختر جواب داد: نر است ولی نمی دانم به سن بلوغ رسیده یا نه، اما خیلی ناز است. مقام رهبری فرمودند: پس معلوم می شود احکام نگهداری  سگ را هم نمی‌دانی؟ و چند نمونه از احکام نگهداری سگ را برایش تشریح نمودند و گفتند: به رساله بنده رجوع کنید و احکام نگهداری سگ را بخوانید. دختر جوان که از این نحوه برخورد اشک بر دیدگانش جاری شده بود، گفت: این روزها دخترها در کنار سگ احساس امنیت می کنند، اما سگ من ساکت است و پاچه کسی را نمی گیرد. مقام رهبری درحالی که شدیدا احساساتی شده بودند، چفیه مبارک را از گردن خودشان درآوردند و بر گردن سگ انداختند.

این دختر ۲ روز بعد با دفتر تماس گرفت و گفت: به آقا بگویید چمنتیم، سولاخ جورابتیم، حرف نداری به مولا، همه اهل محل از سگم بدلیل پاچه گیری به کلانتری شکایت کردن، هیچکس جرات نداره به من و سگم نزذیک بشه.

***

فحش های آبدار رهبر

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان و حتی سیاستمداران دنیای سیاست، مدام از تسلط رهبری بر شعر و هنر و سیاست سخن می گفتند اما باورش برای دیگران بسیار سخت بود. تا جایی که یکی از کارگردانان معروف سینما، مدعی شد که رهبری کارگردان هایی در هالیوود می شناسند که برای خود هالیوود هم ناشناخته اند. اما هفته گذشته آغا چنان عربستان سعودی را به توپ بست، که باعث حیرت سیاستمداران و هتاکان جهان شد. کار به جایی رسید که بان کی مون دبیرکل سازمان ملل خیلی متحد ضمن ابراز تأسف، خطاب به عربستان گفت: بدبختا با کسی طرف شده اید که خدای فحش است.

رئیس جمهور فیلیپین هم که از رئیس جمهور آمریکا با لفظ بدی یاد کرده بود، پس از شنیدن فحش های آبدار مقام رهبری، از کرده خودش پشیمان شد و گفت: آخه اینهم دشنام بود که ما به رئیس جمهور آمریکا دادیم؟

و سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین خطاب به رهبران جهان اعلام کرد: شما به بزرگی خودتان ببخشید، چون آقای رودریگو دوترته بار اولشان است رئیس جمهور شده اند و اینشاالله دفعه بعد جبران خواهد شد و اضافه کرد: همه که مثل مقام شامخ ولایت نابغه نیستند.

***

فروش دوچرخه به دختران ممنوع شد

گویا در مراسم “دودبای” پارتی که به میمنت و مبارکی ضربه فنی عربستان سعودی توسط آغا، در بیت برگزار شده بود، آغا سوال می کنند حساب عربستان را رسیدیم، اگر مشکل دیگری هست بیاورید تا با سه سوت حلش کنیم.

یکی می گوید: بلایی بدتر از عربستان گریبانگیر مملکت شده، دوچرخه سواری دختران.

آغا با ناراحتی می گوید: مگر دستور نداده بودیم فروش دوچرخه به دختران ممنوع شود؟

یکی از مسئولان جواب می دهد: دخترها زرنگ شده اند چون به اسم پدر و برادر خود دوچرخه می خرند.

آغا هم می گوید: شما که می دانید بنده مادرزاد خجالتی هستم بنابراین بهتر است سئوال کنید و بهانه به دست ما بدهید تا خاکی بسرمان بکنیم.

خبرگزاری فارس هم بلافاصله از رهبر کمرو می پرسد: «نظر ولی امر مسلمین جهان در رابطه با دوچرخه سواری بانوان در مدرسه پارک، بیابان، خیابان و خانه چیست؟»

مقام شامخ کمرویی هم جواب داده: “دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی مثل کره زمین، که موجب جلب نظر مردان خدا می شود و آنان را در معرض فتنه و به فساد و کارهای ناجور قرار می دهد، کراهت شدید دارد و لازم است ترک شود و بر مسئولین دولتی نیز واجب است با خالی کردن باد لاستیک دوچرخه دختران و ایجاد کمپ های ترکِ دوچرخه، بانوان را از شر این بلیه خانمانسوز نجات دهند.”

از آن سو درست در زمانی که رهبری و بزرگان جناح راست مشغول حل و فصل مشکلات کشور بودند، سایت عصر ایران گزارش داده که: “هر زن یا دختر، در جوامع شهری ایران به میزان مسافتی که طی می‌کند، یا مدت زمان حضورش در سطح خیابان‌ها، در هر تردد شهری، بین یک تا ٢٠ بار به لحاظ مزاحمت‌های کلامی، فیزیکی و چشمی از سوی برخی مردان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد”.

از رهبر خجالتی پرسیده اند: دختران و زنان دوچرخه سوار را فراموش کنید چون بانوان پیاده نیز مورد اذیت و آزار قرار می گیرند، چه دستوری می فرمایید؟ مقام رهبری سر مبارک را می خاراند و عمامه خود را بالاتر می گذارد و دستور می دهد دختران با ماشین در خیابان ها تردد کنند تا مورد اذیت و آزار قرار نگیرند!