شهروند ـ روز سه شنبه با اعلام بیانیه ی پلیس مبنی بر دستگیری پرستار رسمی، الیزابت تریسی مای وتلوفر(Elizabeth Tracey Mae Wettlaufer) 49 ساله، به اتهام قتل ۸ سالمند ساکن یک خانه ی سالمندان در منطقه ی ووداستاک، از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴، جامعه ی این ناحیه در بهت و ناراحتی فرورفت.

تمامی قربانیان به مدت ۷ سال ساکنان خانه ی سالمندان واقع در ناحیه ووداستاک و لندن انتاریو بودند. بر اساس گزارش های پلیس این پرستار قربانیان خود را به وسیله ی دارو به قتل می رساند؛ اما هنوز شواهدی دال بر گم شدن دارو در این خانه سالمندان در طی آن سالها در دسترس نیست.

elizabeth-tracey-mae-wettlaufer

وتلوفر روز سه شنبه همزمان با برگزاری کنفرانس خبری با پلیس این ناحیه در دادگاه حضور داشت. او  اکنون به اتهام ۸ فقره قتل درجه ی یک دستگیر شده است.

این خانه ی سالمندان یکی از بهترین خانه های سالمندان در این ناحیه است و برخی از افرادی که وتلوفر را از نزدیک دیده اند می گویند که همیشه مودب بوده است و از شنیدن این خبر بسیار شوکه شده اند.

سن قربانیان بین ۷۵ تا ۹۶ سال بوده است و اکثر آنها از ووداستاک بوده اند. پلیس می گوید که هنوز مشخص نیست چه دارویی برای کشتن قربانیان استفاده شده است و آیا قربانی دیگری وجود دارد یا خیر. جستجوی پلیس در این زمینه و تا روشن شدن کامل ماجرا ادامه دارد.