شهروند ـ اندرو هندرسون ۱۰۰ راز را با خود به قبر خواهد برد. او که ۲۸ سال دارد و مدیر صحنه و بازیگر بوده است،در حال آفرینش آخرین اثر هنری خود با نام “Taking it to the Grave” ، در وینی پگ، می باشد.  هندرسون در یک اجرای دو تا دو ساعت و نیمه از ۱۰۰ غریبه دعوت می کند تا رازهایشان را در گوش او زمزمه کنند و به او کمک کنند تا یک نشانه برای هر راز انتخاب کرده و سپس شاهد آن باشند که رازشان بر بدن او تتو شود. این هنرمند اهل تورنتو دو سال پیش به بیماری سرطان مبتلا شد و سال گذشته با بزرگ شدن تومور در سینه اش دکترها به وی گفتند که بیماری اش لاعلاج است.

andrewhenderson

هندرسون که عاشق هنرهای دراماتیک است می خواهد به غریبه ها این فرصت را بدهد که  این حس آزادی را تجربه کنند و اجازه بدهند رازهایشان یک بار و برای همیشه به کسی گفته شود، کسی که راهی سفر مرگ است و مرگ برایش مانند رهایی است. او می گوید که مرگ بزرگ ترین هدیه ای بود که به او داده شد و باعث شد که بتواند برای اولین بار با خود واقعی اش روبرو شود و خودش را در آغوش بگیرد.

این اجرا روز جمعه و یک شنبه در گالری Aceart inc.  بر روی صحنه خواهد رفت و هندرسون در میان دکور منحصر به فرد صحنه منتظر کسانی خواهد بود که می خواهند رازهای خود را بیان کرده و برای اولین بار به طور آزاد و از منظری دیگر با مرگ روبرو شده و درباره ی آن صحبت کنند.