شهروند ـ یک خواهر و برادر کانادایی شب هالووین خود را درون قلعه ترانسیلوانیا که برگرفته از افسانه ی دراکولاست و درون تابوت هایی با مخمل قرمز گذراندند. بعد از گذشت ۷۰ سال این خواهر و برادر اولین کسانی هستند که یک شب کامل را در این قلعه می مانند.

این خواهر و برادر اهل اتاوا، توانستند در بین ۸۸۰۰۰ متقاضی Airbnb شانس این را داشته باشند که به این ضیافت در قلعه ی ترانسیلوانیا در رومانی بروند و یک شب مهمان دراکولا باشند.

این خواهر و برادر نتیجه های دوندرا پ.ورما (Devendra p. Verma)، متخصص ادبیات انگلیسی گوتیک، هستند که در زمینه ی دراکولا تخصص داشت و در سال ۱۹۷۱ از این قلعه بازدید کرد.

romania-draculas-castle

در مسابقه ای که در Airbnb برگزار شد از این خواهر و برادر سئوال شد که اگر با دراکولا دیدار کنند از او چه سئوالی خواهند پرسید و آنها در پاسخ گفتند که جد بزرگ آنها یک شخصیت برجسته در زمینه ی ادبیات گوتیک در جهان بود و در زمینه ی دراکولا تخصص داشت، آنها فقط می خواهند در کنار شخصیتی باشند که در تمام آن سالها الهام بخش پدربزرگشان بوده است.

آنها معتقدند که ماندن در این قلعه ی متعلق به قرن ۱۴ میلادی بهترین اتفاق زندگی شان است. آنها در هنگام ورود به قلعه با نوه ی برام استوکر دیدار کردند که جملات کنت دراکولا را برای آنها تکرار می کرد مبنی بر اینکه به خانه ی من خوش آمدید، آزادانه وارد شوید، گردش کنید و چیزی نشان خوشحالی تان را برای ما به یادگار بگذارید. آیا دراکولا به سراغ آنها آمد یا نه رازی است که کسی در شب هالووین آن را برملا نخواهد کرد.