اگر تصمیم  دارید که مسافرت هوایی به کانادا داشته باشید، نیاز به مجوز سفر الکترونیک دارید. برای اطمینان از اینکه می توانید به کانادا پرواز کنید شما نیاز خواهید داشت که با گذرنامه ای که درخواست داده اید و مجوز سفر الکترونیک تان به آن متصل است،  سفر کنید. حتی اگر در حال گذر از کشور کانادا هستید شما ممکن است پیش از پرواز به کانادا به آن نیاز داشته باشید. استثناها  شامل شهروندان ایالات متحده و بازدید کنندگان با ویزای معتبر است. بهترین کار این است که پیش از رزرو بلیت پرواز به کانادا آن را بگیرید، زیرا ممکن است بدون آن نتوانید سفر کنید. گرفتن مجوز سفر الکترونیک یک روند ساده، ارزان و آنلاین است که تنها چند دقیقه زمان می برد که کامل شود.  همه چیزی که شما نیاز دارید، گذرنامه، کارت اعتباری و یک آدرس ایمیل و دسترسی به اینترنت است و هزینه آن تنها ۷$ کانادا است.

در بسیاری از موارد، مجوز سفر الکترونیک در چند دقیقه پس از درخواست صادر می شود. مجوز سفر الکترونیک برای ۵ سال  یا تا زمان انقضاء گذرنامه تان معتبر است. این به این معنی است که شما می توانید به کانادا بدون درخواست مجدد برای مدت طولانی و تا زمانی که گذرنامه تان معتبر است، پرواز کنید.

eta

 در صورت عدم اطمینان  همواره می توانید وضعیت آن را در Canada.Ca/eTA بررسی کنید.  از طرفی بد نیست بدانیم که برای واجد شرایط بودن بیمه  پزشکی (متقاضی) ، درخواست کننده به عبارتی بیمه شونده  می بایست :

۱ـ بازدید کننده کانادا  (توریست)،  و یا فردی با ویزای کار کانادا  و یا سوپر ویزا ،  و همچنین  در صورتی که مهاجر کانادا یا ساکن کانادا باشد و یا کسانی که واجد شرایط  برنامه بیمه درمان منطقه ای یا ایالتی دولتی، در کانادا نیستند، به عبارتی دیگر کسانی که بیمه بهداشتی استان (در استان انتاریو  OHIP) نداشته و یا از درجه اعتبار ساقط است، واجد شرایط هستند.

۲ـ باید حداقل در زمان خرید ۱۵ روزه باشد.

۳ـ افراد  فوق پوشش ندارند اگر :

  • برخلاف توصیه پزشکی سفر کند یا کسی که بیمار صعب العلاج تشخیص داده شده است. به این معنی که فرد متقاضی بیمه  دارای یک شرایط پزشکی ویژه است که پزشک تشخیص داده که بیش از ۶ ماه از عمرشان باقی نمانده است.
  • بیماری کلیوی که نیاز به دیالیز داشته باشد،
  • افراد با ناتوانی قلبی تراکمی (مشکلی خاص در ماهیچه قلب عدم پمپاژ)،
  • بیمار مبتلا به ایدز
  • و یا بیمار نیاز به استفاده از اکسیژن خانگی

www.cover4u.ca    و Canada.Ca/eTA

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد.از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما درسراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ ورسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

 www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin