شهروند ـ بسیاری از ما به شیوه های مختلف برای تعطیلات کریسمس آماده می شویم و دلایل متفاوتی برای شادی کردن داریم، اما دلیل خانم ورا سامرفلد (Vera Sommerfeld) از لث بریج (Lethbridge) در کانادا شاید با همه ی ما متفاوت باشد. خانم سامرفلد در ۹۶ سالگی و در آستانه ی شروع تعطیلات شاهد به دنیا آمدن ندیده اش است و به این ترتیب این خانواده ۶ نسل از زنان را در کنار هم به خود خواهد دید.

vera-sommerfeld

ورا سامرفلد از این اتفاق بسیار خوشحال است و می گوید که برای به دنیا آمدن این نوزاد دختر روزشماری می کرده است، زیرا با تولد او ۶ نسل از زنان این خانواده در کنار هم، سال جدید را جشن خواهند گرفت. ۴ تا از این زنان در لث بریج آلبرتا زندگی می کنند و هر ۵ تای آنها به اضافه ی نوزاد تازه متولد شده هرماه دور هم جمع می شوند.

6-generations

رکورد گینس برای بیشترین نسل در یک خانواده ۷ است، اما هنوز هم رسیدن به عدد ۶ و این که همه ی این افراد زن باشند پدیده ای غیرعادی است. یکی از افراد این حلقه ی ۶ تایی می گوید که دلیل زنده بودن ورا سامرفلد انتظار برای به دنیا آمدن این نوزاد بود و اکنون ورا به زندگی ادامه خواهد داد، زیرا این نوزاد بین ماست و باید از وجودش لذت برد.