اگر شهروند کانادا هستید و معیارهای بیمه شدن را دارید، واجد شرایط برای بیمه عمر می باشید. بر اساس سن تان، مقدار بیمه که می خواهید داشته باشید، سبک زندگی تان و تاریخچه پزشکی و خانواده تان تعیین خواهیم کرد که شما بیمه شدنی هستید و آیا می توانید از تخفیف هایی برخوردار شوید یا خیر. همچنین بیمه عمر سرمایه گذاری نه تنها بیمه عمر شما را پوشش می دهد،  بلکه امکان افزایش سپرده بدون مالیات را نیز به شما می دهد. شما می توانید پس انداز های خود را اندوخته و در زمان مشخص طبق مفاد بیمه نامه دریافت نمایید.

مقدار بیمه من چقدر باید باشد؟ مقدار بیمه ای که باید داشته باشید بستگی به نیاز شما دارد.

از بیمه های عمر موجود کدام نوع بیمه مناسب من است؟ چه نوع از برگشت مالی ای را باید انتظار داشته باشم؟

طرح بیمه فوق تعدادی از انواع سرمایه گذاری را پیشنهاد می دهد که در صورتی که بخواهید در یک مالیات محافظت شده tax- sheltered environment  سرمایه گذاری و پس انداز کنید.

نرخ  بیمه عمر بر اساس موارد زیر محاسبه می شود: قیمت بیمه از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است.

سن

جنسیت

سیگاری بودن یا نبودن

مقدار بیمه و نوع پوشش انتخابی

آیا می توانم به پس اندازهای بیمه سرمایه گذاری ام دسترسی داشته باشم؟

شما می توانید  از آن مبالغ در برنامه ریزی مالی هر زمان و هر طور که می خواهید، استفاده کنید (البته تحت شرایط خاص). برای مثال، می توان از این مبالغ به عنوان تضمین وام استفاده کرد و همچنین در زمان وقوع ناتوانی ناشی از یک بیماری وخیم یا از دست دادن  استقلال، پرداخت مقرری سالیانه ناتوانی به شما اجازه دسترسی به مبالغ انباشته شده بدون تاثیر مالیات را می دهد.

در صورت تغییر نیازها می توانم تغییراتی در قرارداد بیمه نا مه ام  بدهم؟

بله، شما می توانید. پوشش بیمه شما می تواند بر اساس نیازهای جدید شما تغییر کند. مشاور مالی می تواند به شما برای تصمیم گیری در مورد تغییرات بر اساس نیازهایتان کمک کرده  و در عین حال شما را مطمئن  سازد که هنوز پوشش بیمه ای خود را دارید.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

   www.insufin.com

   www.facebook.com/Insufin