شهروند ـ سالهاست که رل های دارچینی یکی از محبوب ترین صبحانه های کانادایی ها به شمار می رود. جذابیت طمع شیرین این رل های دارچینی که طعمی مخلوط از کره، شکر، دارچین و کشمش و شکلات دارد به حدی است که در اغلب موارد ما بدون در نظر گرفتن میزان کالری این رل های خوشمزه بی پروا به خوردن آنها اشتیاق داریم، اما در نظر داشته باشید که این رل های دارچینی که معمولا به وسیله ی پنیر خامه ای شیرین تزیین شده اند اصلا جایگزین مناسبی برای صبحانه نیستند و  تقریبا در یک وعده به اندازه ی نیاز دو روز بدن شکر دارند.

اما در بین دو گزینه ی موجود معروف این رل های دارچینی، رل های دارچینی تیم هورتون از لحاظ ذخیره ی شکر و چربی بسیار سالم تر از Cinnabon کلاسیک است اما نباید روز خود را با این رل های دارچینی شروع کرد و تنها به عنوان یک دسر گاهی اوقات می توان از آنها خورد و لذت برد.

هر رل دارچینی تیم هورتون ۴۶۰ کالری، ۲۴ گرم چربی، ۱۱ گرم چربی اشباع شده، ۲۲ گرم شکر دارد ولی در مقابل Cinnabon کلاسیک  ۸۸۰ کالری، ۳۷ گرم چربی، ۱۷ گرم چربی اشباع شده، ۵۸ گرم شکر دارد که تقریبا با دو عدد چیز برگر برند A&W برابری می کند. بنابراین هربار که در حال لذت بردن از خوردن یک  Cinnabon کلاسیک هستید به خاطر داشته باشد که در واقع در حال خوردن دو تا چیز برگر هستید و همان میزان کالری وارد بدن شما می شود.