اگر در جهان ۸ مرد نصف ثروت جهان را در اختیار دارند. اگر در جهان شش ابرمرد حق وتو دارند و تشخیص می دهند کجا را باید با خاک یکسان کرد و یا خاک کدام کشور را باید به توبره کشید. و آن شش ابرمرد یک مرد بی خاصیت را از بین خودشان انتخاب می کنند تا مسئول اظهار تاسف بعد از خرابی بغداد باشد، در ایران یک نامرد برای ۸۰ میلیون تصمیم می گیرد که چه بخورند و چه بپوشند و چه بگویند و چه نگویند و اگر آن یک نامرد، کل کشور را بر باد فنا داد، هشتاد میلیون نفر باید مجازات شوند، بلکه آن یک نامرد عبرت بگیرد.

طرح از مانا نیستانی

و آن یک نامرد عبرت که نمی گیرد هیچ، به شش نامرد دیگر نیز دستور می دهد استخاره بکنند چه کسی صلاحیت دارد و چه کسی ول معطل است. و به یک نامرد دیگر نیز می گوید دار و ندار چه کسانی را باید به جیب زد و چه کسی را باید فرستاد بالای دار. و به چند نامرد دیگر کیلو کیلو درجه اهدا می کند تا مراقب و مواظب باشند، نامردهای دیگر سرش را زیرآب نکنند.

کینه توزی رهبر

 بعد از مرگ رفسنجانی، بازار داغ شایعات دوباره رواج یافته است. خصوصا اگر کسی در زمان حیات قدری برای مقام رهبری قر و قمیش آمده باشد. یا به یابوی رهبری گفته باشد هش. این بار نیز شایعه سازان غیور کشور از کشته شدن یار دیرین رهبر در حوض خبر می دهند. چون خنده دار خواهد بود کسی را به امیرکبیر تشبیه کرد و طرف در رختخواب بمیرد!

خامنه ای بر تابوت رفسنجانی نماز می خواند

شایعات می گوید اکبر در حوض کوشک سرش به سنگ خورد. برخی معتقدند که نخیر سنگ به سر اکبر خورد. در مقابل عده ای استدلال می کنند که سنگ بسته بوده و نمی توانسته به سر اکبر خورده باشد. اینوری ها می گویند اصلا اینطور نیست چون همه می دانند که مدتهاست که سنگ را بسته اند و سگ را رها کرده اند. عده ای نیز می گویند اکبر مدتها قبل ازاینکه در حوض به لقاء الله بپیوندد، سرش به سنگ خورده بود. طرفداران مطلوبیت و مظلومیت اکبر هم می نالند که هرجا که سنگه به پای لنگه.

معاون فرهنگی قوه قضاییه هم که گویا خیلی آدم بافرهنگی است، خودش اعتراف کرده که رهبری از سر صداقتی که دارند برخی اذکار مستحبی را نخواندند. ایشان می دانستند که خیر نیست این جمله در نماز میت قرائت شود و در صورت اطلاع و خواندن این جمله دروغ گفته‌اند.

یعنی که مقام رهبری که می دانستند اعمال و کردار اکبر منبع خیری برای ایشان نبوده، پس عمدا این دعا را نخواندند. رهبری نیز به خاطر نشان دادن حسن نیت خود، در اعلانیه فوت اکبر با صدای بلند گفت: «وسوسه‌ی خناسانی که در سالهای اخیر در پی بهره‌برداری از اختلافات بنده و اکبر بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد».

بعد از مرگ اکبر، البته مخنثان ادعا کردند که حرف های رهبر کاملا درسته، ولی ما هم نهایت تلاش خودمان را کردیم، اما تا اکبر زنده بود نتوانستیم خللی در دوستی اکبر و رهبر وارد کنیم، نه اینکه کلا نتوانستیم و همین که فرزندان اکبر زندانی شدند و به بچه هایش و خانواده اش دشنام های رکیک دادند و خود اکبر را رد صلاحیت کردند و پر و بالش را چیدند، نتیجه فعالیت ما خنیثان و خناسان محترم بود، و خوشبختانه برخلاف نظر رهبری درست یک هفته بعد از مرگ اکبر تلاش های ما کم کم دارد به بار می نشیند و دستور پلمپ دفتر یاسر رفسنجانی هم نتیجه تلاش های ماست، حالا اگر مقام رهبری زده زیرش و همه چیز را حاشا می کند و مخنثان و خنیثان و خناسان را سکه یه پول می کند، اون یه حرف دیگه است ولی قرائن نشان می دهد که ما موفق بوده ایم.

جماع فقط با اجماع

 پیشنهاد خداپسندانه یک نماینده مجلس کنیا، مورد استقبال شدید جمهوری اسلامی قرار گرفت. نماینده مجلس کنیا از حوزه مومباسا پیشنهاد کرده که مردان در صورتی می توانند مراسم حج تمتع را به جای بیاورند و به طواف دل محبوب بپردازند که رای بدهند. چون رای دادن نیز مثل جماع، جهاد در راه خداست. پیشنهادی که بلافاصله مورد تایید مقام رهبری و شورای نگهبان قرار گرفت. و شورای نگهبان جهت گرم کردن تنور  انتخابات که گویا این بار خیلی خنک شده، طرحی تهیه کرده که زنان را وا می دارد در صورتی به شوهران خود روی خوش نشان بدهند که انگشت مرکبی را ببیند.

در همین حال ستاد انتخابات کشور از استخدام ده ها هراز گشت محسوس جهت اجرای این حکم خداپسندانه خبرداده است. گشتی به نام “جماع فقط با اجماع” که جلوی تبانی زن و شوهرها را خواهد گرفت و انگشت های اصلی مرکبی را تایید خواهد کرد.

در همین حال علم الهدی پیشنهاد کرده که برای مردانی که در چند حوزه و با شناسنامه های مختلف رای می دهند خدمات ویژه ای در نظر گرفته شود.

و سخنگوی کسب و کار مجاز وابسته به شورای اصناف نیز از صدور مجوز صیغه خانه های اضطراری در ایام انتخابات خبر داده و گفته است که این صیغه خانه ها وظیفه دارند جماع مازاد مردان مومن رای دهنده را برعهده بگیرند تا بعون الله تنور انتخابات گرمتر شده و هیچ کس عذر شرعی جهت عدم شرکت در انتخابات نداشته باشد.

وزیر کم زور

 خبرگزاری ها نوشتند وزیر کشاورزی در حالی که حسابی با وارد کنندگان برنج سرشاخ شده بود و عرق ریزان زیر یه خم آنها را گرفته بود، هرچه زور می زد نمی توانست پشت وارد کنندگان محترم برنج را به خاک بمالد.

داور مسابقه هم که می دیده وزیر بدبخت ممکن است قبل از اینکه وارد کنندگان را کله پا کند، خودش توسط آنان کله پا شود و شر به پا کند، به جناب وزیر گفته بود، از خیر مسابقه با این پهلوانان خداشناس بگذر اخوی، اینها مثل وارد کنندگان شکر و پورشه و مازراتی و صاحبان اسکله های غیرمجاز، فوت و فن هایی بلدند که عمرا کسی نمی تواند پشت شان را به خاک بمالد.

داور خیرخواه به وزیر گوشزد کرده که برادر عزیز از ما گفتن ولی قبل از حضرتعالی دیگران هم خیلی تلاش کردند پشت این عزیزان را به خاک بمالند، اما حرف ما را گوش نکردند و خودشان خاک شدند.

و واردکنندگان در حالی که می خندیدند گفته اند نان نخوردی جناب وزیر. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز که گویا کمیسیون اش توسط وارد کنندگان برنج هپل هپو شده بود، فریاد زده که آهای ملت، زور وزیر کشاورزی به واردکنندگان برنج نمی‌رسد. ارباب جراید نیز گفته اند در نظام زورخانه ای، وزیر و وکیل، اگر پر زور نباشند کلاهشان پس معرکه است.