۲۸فوریه۲۰۱۷  آخرین فرصت برای مشارکت RRSP    سال ۲۰۱۶

 

حفظ سرمایه در برابر سقوط ارزش پول (سهام )، طلبکاران و فوت

آیا می خواهید که از پس اندازهای شخصی خود محافظت کرده و همزمان به بازارهای مالی که به صورت بالقوه رشد  می کنند، با یک قیمت مناسب دسترسی داشته باشید؟

 

سرمایه گذاری تضمینی چیست ؟(GIF)

سرمایه گذاری تضمینی نوعی سرمایه گذاری است که منحصرن توسط شرکت های بیمه قابل اجراست.

زمانی که شما قرارداد مناسب سرمایه گذاری تان را انتخاب کردید، از ضمانت حداقل ۷۵ تا ۱۰۰درصد برای سپرده های سرمایه گذاری خود، بدون توجه به رکود بازار برخوردار می شوید و همچنین شما می توانید از سرمایه خود در برابر طلبکاران محافظت کرده و از طرفی دیگر هنگام وقوع  فوت، دریافت پول برای عزیزانتان را میسر سازید.

از مزایای فوق:

* رشد بالقوه

* محافظت از طلبکار

* پرداخت سریع  در صورت فوت

 

رشد بالقوه

شما می توانید به بازار رشد بالقوه صددرصدی دسترسی داشته باشید و در این خصوص راه هایی  مطابق قدرت ریسک پذیری شما تنظیم شده که به صورت خودکار برای شما امکان پذیر است.

 

محافظت از طلبکار

یکی دیگر از مزایای این گونه سرمایه گذاری در زمان وقوع ورشکستگی است. اگر سود مناسبی را در قراردادتان امضا کرده باشید، قرارداد شما از تصرف مستثنا خواهد بود. این امتیاز بویژه برای موسسان شرکت، افراد دارای شغل آزاد و افراد حرفه ای مشخص بسیار مناسب است.

 

پرداخت سریع سود در صورت فوت

در زمان وقوع فوت، پرداخت سرمایه تان بدون انحصار وراثت انجام و این در مقایسه با فرایند معمول پرداخت های مربوط  به املاک یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. در صورتی که در سرمایه گذاری های رایج،  وراث باید چندین ماه برای دریافت ارث  منتظر بمانند.

 

حداقل مبلغ پیش پرداخت چقدر است؟

حداقل مبلغ پیش پرداخت در قرارداد سرمایه گذاری متفاوت است و بستگی به راه های سرمایه گذاری دارد.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

   www.insufin.com

   www.facebook.com/Insufin