شهروند- روز سه شنبه، ۱۴ فوریه ۲۰۱۷، مصادف با روز ولنتاین آتش سوزی عظیمی در باشگاه ورزشی تاریخی در تقاطع خیابان یانگ و بلوار سنت کلر رخ داد و باعث شد که روز ولنتاین برای دوستداران این باشگاه شروع خوبی نداشته باشد. این باشگاه تاریخی که قدمت آن به سال ۱۹۲۰ برمی گردد دارای مواد قابل اشتعالی است که باعث شعله ور شدن آتشی شد که به دلیل اتصالات برقی شروع شده بود ولی نیروی خبره ی آتش نشانی توانست از همان ساعات اولیه آتش را مهار کرده و با تخلیه ساختمان های اطراف از رسیدن صدمه به نیروی انسانی جلوگیری به عمل بیاورد.

به گفته ی کاپیتان دیوید اکرمن،  از آتش نشانی تورنتو، وزش باد و جاری شدن آب در پارکینگ این ساختمان کمی کار را برای آتش نشان ها سخت کرد ولی آنها موفق شدند به کمک ۱۲۰ آتش نشان، این آتش سوزی را مهار کنند.

در جریان فرونشاندن این آتش سوزی یکی از آتش نشان ها از ناحیه پشت کمی صدمه دید که سریع به بیمارستان منتقل شد و مشکل وی برطرف گردید.

اکرمن می گوید که نیروی آتش نشان برای این کار آموزش دیده اند و تمام تجهیزات کامل را در اختیار دارند و نگرانی وجود ندارد.

بر همین اساس فعالیت تمامی اتوبوس های TTC در این منطقه متوقف شد و قطارها در ایستگاه مترو سنت کلر توقف نداشتند. برخی از اعضای این باشگاه می گویند که حدود ۸ سال پیش آتش سوزی دیگری نیز در این باشگاه رخ داد که خوشبتانه سریع برطرف شد و ابعاد آن به این وسیعی نبود.