بر اساس گزارش و آمار از سوی مرکز سرطان امریکا در مورد مردان و زنان از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۴، نرخ مرگ ومیر ناشی از سرطان در امریکا در دو دهه اخیر ۲۵ درصد کاهش یافته است، با اینکه سرطان همچنان دومین علت مرگ و میر در آمریکا به حساب می آید. ضمن این کاهش آماری همچنین پیش بینی می شود که در سال ۲۰۱۷ حدود یک میلیون و هفتصد هزار مورد سرطان در افراد تشخیص داده می شود که حدود ششصد هزار نفر از آنان جان خود را از دست خواهند داد . به بیانی دیگر بر اساس این گزارش نرخ تشخیص بیماری سرطان طی دهه اخیر سالانه دو درصد کاهش یافته است و همچنین در همین دوره زمانی نرخ مرگ و میر ناشی از سرطان نیز سالانه ۱.۵ درصد کاهش یافته است.

سرطان علاوه بر تهدید زندگی، سبب اضطراب و افسردگی در اکثر بیماران و اطرافیان آنها می شود و بر وضعیت اقتصادی و خانوادگی خانواده ها تاثیر مخربی برجای می گذارد. ضمن آنکه مراقبت های بالینی سرطان نیز بخش عمده ای از بودجه بهداشتی را به خود اختصاص می دهد.

عوامل بسیاری در شیوع این بیماری‌ها نقش دارند که به رژیم غذایی نامناسب، سبک نادرست زندگی، کشیدن سیگار و افزایش آلاینده‌ها می‌توان اشاره کرد. امروزه برای انواع سرطان، روش‌های درمانی متعددی وجود دارد، اما هیچ کس نمی ‌خواهد به سرطان مبتلا شود.

برای فردایی که در آن احتمال بیماری و یا ناتوانی جسمی است اندیشه کنیم. بیمه تکمیلی سلامتی در مدل های مختلف، مراقبت ویژه در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه هر فرد عادی از ۱۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار معاف از مالیات، پوشش از کارافتادگی، ناتوانی جسمی و یا بیماری های سخت از ۲۵۰۰۰ دلار تا سقف ۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات ، از مهمترین پشتوانه هایی است که می تواند نیاز ما را از جهت رفع نیاز مالی و داشتن پرستار و پرداخت هزینه های معمول تا رسیدن به سلامتی، و حفظ سبک زندگی خانواده برطرف نماید.

اگر واقع بین باشیم بیمه در تمام مراحل زندگی می تواند آرامش بخش بوده و به این طریق بار بزرگ مالی را در اتفاقات پیش بینی نشده از جمله تصادفات، بیماری ها و ناتوانی جسمی برطرف نماید. اگر تا به حال به آن فکر نکرده ایم امروز که سلامت هستیم زمان آن است.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

   www.insufin.com

   www.facebook.com/Insufin