شهروند ـ فرح طاهری: جمعه ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ از سوی حزب لیبرال فدرال ریچموندهیل، دستاوردهای یک ساله ی مجید جوهری، نماینده ی ریچموندهیل از حزب لیبرال در پارلمان اتاوا، در رستوران شیراز جشن گرفته شد. مراسم با خواندن سرود کانادا توسط دختر ده ساله ی مدیریت رستوران شیراز (حمید مقدم و مهناز شهبازی) آغاز شد.

گرداننده مراسم از سیاستمداران و رهبران جامعه در میان جمع نام برد: سناتور ان کولز (Anne Clare Cools)، آرنولد چن (Arnold.Chan)نماینده ی حوزه ی اسکاربرو ـ ایجن کورت در پارلمان فدرال، علی احساسی، نماینده حوزه ی ویلودیل در پارلمان اتاوا، دب شولت (Deb Schulte)نماینده حوزه ی کینگ ـ وان در اتاوا، دکتر رضا مریدی نماینده مجلس انتاریو از حوزه ی ریچموندهیل و وزیر پژوهش، نوآوری و علوم.

jowhari–5
jowhari–moridi
jowhari-3
jowhari-chan
jowhari-1
jowhari-2
jowhari–4

همچنین در کنار چند تن از اعضای شورای شهر ریچموندهیل از بخش های مختلف، از جمله کارن سیلیویتز از بخش ۵ و گادوین چن از بخش ۶، تعدادی از رهبران مذهبی مسیحی، اسلامی و جعفری نیز در این مجلس حضور داشتند.

پیش از سخنرانی مجید جوهری، چندین تن از حاضران برای ادای سخنانی کوتاه به روی صحنه دعوت شدند از جمله سناتور ان کولز، آرنولد چن و دکتر رضا مریدی.

مجید جوهری یک سال است که در این سمت قرار دارد. او اکتبر ۲۰۱۶ در انتخابات کانادا، توانست نمایندگی مجلس فدرال را از حوزه ریچموندهیل به دست آورد.

در ادامه ی مراسم، مجید جوهری به پشت میکروفن رفت و ضمن تشکر از حضور سیاستمداران و رهبران جامعه و رهبران مذهبی و  داوطلبان و حاضران در سالن به دستاوردهای سالی که گذشت اشاره کرد و گفت: این وظیفه ی من است که شما مردم ریچموندهیل را در اتاوا نمایندگی کنم، حتی اگر به من رای نداده باشید، یا اینکه لیبرال نباشید. من این شغل را خیلی جدی می گیرم.

او به لیست کارهایی که در دو دفتر ریچموندهیل و پارلمان در اتاوا در یک سال گذشته انجام داده اشاره و خاطرنشان کرد که مسائل طرح شده و مورد پرسش مردم حوزه ی انتخابیه اش در اتاوا منعکس شده است.

پس از سخنرانی ها، از میهمانان با شام پذیرایی شد.

جوهری۳۶ سال پیش به کانادا مهاجرت کرده و از ۱۵ سال پیش در ریچموند هیل زندگی می کند. جوهری دانش آموخته ی دانشگاه یورک، دانشکده بازرگانی شولیک است و بنیانگذار و مدیرعامل شرکتی است که در زمینه های تخصصی مشاوره می دهد. او متاهل و دارای دو فرزند است.