شهروند- پیکر بی جان جوان بیست ساله‌ای به نام گیلداد امینی کوچصفهانی، دوشنبه شب در کنار جاده‌ای در منطقه ریچموندهیل (شمال تورنتو) پیدا شد. اداره پلیس منطقه یورک در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شامگاه دوشنبه گزارشی در مورد پیدا شدن مرد جوانی که در کنار جاده افتاده است دریافت می‌کند. ماموران پلیس با حضور در محل واقعه، در خیابان Redstone نزدیک خیابان‌های الگین میلز و لزلی، با بدن مجروح جوانی روبرو می‌شوند که بر اثر ضربات چاقو علائم حیاتی در او دیده نمی شد. پلیس فورا این جوان را به بیمارستان انتقال داد و کمی بعد مرگ او بر اثر ضربات چاقو در بیمارستان تایید شد و هویت او نیز گیلداد امینی کوچصفهانی، ۲۰ ساله، ساکن منطقه East Gwillimbury اعلام می شود.

براساس اطلاعیه‌ای که توسط اداره پلیس منطقه یورک منتشر شده، تعدادی شاهد در رابطه با این واقعه با پلیس صحبت کرده‌اند. پلیس از افراد دیگری که یا شاهد این قتل بوده‌اند و یا در شب حادثه از محل واقعه عبور کرده‌اند و یا تصویرهای ویدیویی از اطراف محل قتل در اختیار دارند خواسته است با پلیس تماس بگیرند.

تا ظهر سه شنبه پلیس خبری درباره بازداشت فرد یا افرادی در رابطه با این قتل منتشر نکرده بود .افرادی که هرگونه اطلاعی در رابطه با قتل این جوان ۲۰ ساله دارند می‌توانند با شماره تلفن:

۱-۸۶۶-۸۷۶-۵۴۲۳ داخلی ۷۸۶۵ تماس بگیرند.