زنان دارای مسایل سلامت منحصر بفردی هستند و برخی از مشکلات سلامت که هم بر مردان و هم بر زنان تاثیر می گذارد تاثیرش بر زنان متفاوت است. مشکلات  منحصر  به فرد شامل بارداری، یائسگی و شرایط خاص زنانه است. زنان با رعایت مراقبت های بارداری زودهنگام و منظم  می توانند از دوران بارداری سلامتی برخوردار شوند. به آنها همچنین توصیه می شود که آزمایش تراکم استخوان، سرطان سینه و رحم را انجام دهند.

همچنین زنان و مردان ممکن است دارای مشکلات یکسان سلامت باشند، اما این مشکلات می تواند تاثیرش بر زنان متفاوت باشد برای مثال:

احتمال مرگ زنان با سکته قلبی  بیشتر از مردان است.

احتمال بروز نشانه های افسردگی و تشویش در زنان بیشتر از مردان است.

تاثیرات  بیماری های انتقال جنسی  می تواند در زنان جدی تر از مردان باشد.

ورم مفاصل استخوانی بر زنان بیشتر از مردان تاثیر می گذارد.

احتمال داشتن مشکلات ادارای در زنان بیشتر از مردان است.

بیاییم برای فردایی که در آن احتمال بیماری و یا ناتوانی جسمی است از صمیم قلب مواردی را که منجر به آسودگی خیال و رفاه حال خود و عزیزانمان می شود،  بررسی کنیم.

بیمه تکمیلی سلامتی در مدل های مختلف، ابتدایی ترین پوشش های مورد نیاز در خصوص دارو، درمان، دندان، چشم و آنچه بیمه بهداشت استانی پوشش نمی دهد نظیر آمبولانس ـ ماساژتراپی ـ کایروپراکتور ـ فیزیوتراپی ـ وسایل پزشکی و بیمارستانی ـ مشاور روانشناس را در اختیار بیمه شده قرار می دهد.

این بیمه به شکل های مختلف فردی و گروهی با تنوع پوشش و درصد مشارکت جهت فرد بیمه شده قابل اختیار است. پیشنهاد بیمه های سلامتی نظیر تکمیلی (دارو- دندان- فیزیوتراپی- ماساژتراپی و……) بیماری سخت، ناتوانی جسمی و از کارافتادگی و مراقبت ویژه می تواند سطح و نوع زندگی Life Style افراد را در زمان نیاز محفوظ بدارد.

و همچنین بیمه مراقبت ویژه در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه هر فرد عادی از ۱۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار معاف از مالیات،پوشش از کارافتادگی، ناتوانی جسمی و یا بیماری های سخت از ۲۵۰۰۰ دلار تا سقف ۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات، از مهمترین پشتوانه هایی است که می تواند نیاز ما را از جهت رفع نیاز مالی و داشتن پرستار و پرداخت هزینه های معمول تا رسیدن به سلامتی و حفظ سبک زندگی و پوشش خانواده برطرف نماید.

اقتباس    www.cover4u.ca و travel.gc.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

   www.insufin.com

   www.facebook.com/Insufin