شهروند ـ بیست و ششمین جشن نوروزی مدرسه فارسی تورن لی روز جمعه سوم مارچ ۲۰۱۷ در سالن این مدرسه برگزار شد. همچون سال های گذشته سالن بزرگ مدرسه را صدها تن از خانواده های کودکان و نوجوانان دانش آموز مدرسه پر کرده بودند و میز هفت سینی که با سلیقه تمام توسط خانم فرهادی چیده شده بود، حال و هوای نوروز را در هوای سرد جمعه به سالن آورده بود.

مدرسه فارسی به سرپرستی خانم پروانه میثاقی، بیست و شش سال است که پاسدار زبان فارسی برای کودکان ایرانی تبار در مهاجرت است.

آقای علی احساسی نماینده ی مجلس فدرال از حوزه ی ویلودیل و آقای مجید جوهری نماینده ی مجلس فدرال از حوزه ی ریچموندهیل در جشن امسال مدرسه حضور داشتند و از خانم میثاقی تقدیر به عمل آوردند.  همینطور چند تن از مسئولان هیئت مدیره مدارس منطقه یورک نیز در مراسم حضور داشتند و نوروز را به حاضران تبریک گفتند.

۳۱
۳۰
۲۹
۲۸
۲۷
۲۶
۲۵
۲۴
۱۵
۱۶
۱۷
۱۸
۱۹
۲۰
۲۱
۲۲
۱۴
۱۲
۱۱
۱۰

در زیر نام افرادی که در این جشن یا هنرنمایی کردند یا در طراحی برنامه های روی صحنه همکاری داشتند، را می خوانید:

روشینا شکوهی(متن نوروزی)، مبین آشتیانی(سنتور)، منورین خزرایی(دکلمه)، نوا دیهیمی(دکلمه)، آوا کریمی(ویلن)، آروین نظری(پیام عمو نوروز)، روشا شکوهی(پیانو)، آرتین حجازی(پیانو)، هانا قربانی و آوا حسینی(پیانو و فلوت)، سارینا نوروزی(تنبک).

آموزگارانی که در طراحی برنامه ها همکاری داشتند:

خانم ها مشهدی زاده، فرهادی، ذاکر، گلچین، تاجیک، بابایی، کاشانی، فتاحی، پگاه بابایی، گنجوی، شوکت، راسخی، سقراطی، یزدان پناه، شجری و زند.

آقای اردلان نیز هماهنگ کننده و مسئول برنامه موسیقی مثل هر سال از سوی گروه همیاران با حاضران به کوتاهی سخن گفتند.

گروه همیاران متشکل از خانم ها مرادی، شریعت زاده، دبیر، لاجوردی و سعید آبادی است. در این راستا نوجوانانی نیز گروه همیاران را یاری می کنند از جمله: شهرزاد، نگین، نورا، نازگل، روژان، فوژان، بشرا، پرنیا، نیلگون، شایان، عطا و تکین.

در بروشور این جشن همچنین از همکاری خانم ها شبابی، رویا سلطانی، بیتا جان زاده، سارا زمانی، اصلاحی، مهناز گلچین، صانعی نژاد، مکی، مریم عزی، میرعارفی، آقای مهیار و مسئول سیستم صوتی دی جی امیر تشکر شده است.

گزارش تصویری بیست و ششمین جشن نوروز مدرسه فارسی تورن لی را به روایت دوربین مهدی ترابی کیا از “آرتوتستیک”(artotastic) می بینید.