اردشیر زارع زاده کمپین انتخابات درون حزبی خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این کمپین برای حزب کانسرواتیو (PC) و از منطقه ویلودیل (Willowdale) برای پارلمان ایالتی انجام می گیرد. اردشیر زارع زاده در طی مراسمی در روز جمعه ۱۰ مارچ در برابر بیش از یکصد نفر از دوستان و همراهان و داوطلبان کمپین خود از حمایت آنها تشکر کرد و خواست برای پیروزی این کمپین تلاش کنند. وی گفت تصمیم به حضور در انتخابات تنها به دلیل سابقه اش در فعالیت های حقوق بشری و کامیونیتی نیست، بلکه بیشتر به خاطر احساس مسئولیت و استفاده کاربردی از تجربیاتش در خدمت بیشتر به جامعه در مقام یک نماینده مجلس است تا بتواند برای حل مشکلات زندگی روزمره جامعه تلاش کند.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی و اجتماعی در انتاریو گفت، همه ما در این باره احساس مسئولیت می کنیم و برای همین امروز شما اینجا هستید.

انتخابات درون حزبی منطقه ویلودیل از سوی انجمن حزب پی سی در ویلودیل در روز یکشنبه ۲۸ ماه می برگزار خواهد شد که در آن دو کاندیدای کره ای کانادایی و دو کاندیدای ایرانی کانادایی رقابت می کنند.

zarezadeh-4
zarezadeh-3
zarezadeh-2
zarezadeh-1

یک رای دهنده برای شرکت در انتخابات درون حزبی به نفع یک کاندیدا باید شرایط زیر را دارا باشید:

بالای ۱۴ سال داشته باشد،

کارت اقامت دائم و یا شهروندی داشته باشد،

به عضویت حزب در آید،

و در منطقه انتخاباتی ویلودیل زندگی کند.

حوزه انتخاباتی ویلودیل از شرق خیابان بی ویو، غرب خیابات بترست، جنوب بزرگراه ۴۰۱ و از شمال خیابان استیلز است.

اردشیر زارع زاده مدیر مرکز بین المللی حقوق بشر در کانادا و همچنین صاحب بیزینس دفتر حقوقی اردشیر است. ایشان دانش آموخته حقوق و علوم سیاسی است و سالها نیز به عنوان محقق و روزنامه نگار فعالیت کرده است.

زارع زاده همچنین در چند روز گذشته در بازار نوروی حضور داشته و با مردم صحبت کرده است.

آدرس کمپین انتخاباتی اردشیر: www.VoteArdeshir.ca