در همه جای دنیا همواره موقعیت هایی به وجود می آید که خطر تجاوز جنسی را افزایش می دهد. جانب احتیاط را داشتن بهترین دفاع در برابر قربانی شدن است. هرگز مواد خوردنی یا نوشیدنی را بدون محافظ یا تحت مراقبت غریبه ها قرار ندهید. از غریبه ها مواد خوراکی، نوشیدنی، آدامس یا سیگار قبول نکنید. موادی که در این  خوراکیها ممکن است بریزند بدون مزه یا رنگ است و می تواند شما را بی هوش و بی دفاع کند. الکل به تنهایی بیشترین ماده ای ست که در تجاوزهای جنسی استفاده می شود.

اگر احساس بیماری یا سرخوشی یا احساس ناآشنایی به هر دلیل ناشناخته ای دارید از یک دوست یا از فردی که می توانید به او اعتماد کنید برای بردن شما به یک محل ایمن کمک بخواهید. اگر تنها هستید با پلیس محلی، بیمارستان یا نزدیک ترین دفتر سفارت کانادا در خارج تماس بگیرید .

در ملاقات با مردان غریبه احتمال خطر را  ندیده نگیرید. قبل از ترک مهمانی به خطرات ترک مجلس با فردی که به تازگی ملاقات کرده اید یا دعوتش را برای همراه شدن پذیرفته اید، به دقت فکر کنید.

از افرادی که به فضای خصوصی شما می تازند، توجهی به اعتراض شما ندارند یا سعی می کنند که شما را در صورتی که در برابر زیاده روی هایشان مقاومت می کنید، خجالت زده کنند، آگاه باشید.

در صورتی که احساس خطر کردید شک نکنید که صدای اعتراضتان را برسانید یا فریاد بزنید.

دولت کانادا سالانه به هزاران زن کانادایی که با مشکلاتی در خارج از کشور مواجه می شوند، کمک می کند. مشکلات آنها متفاوت است. جنایات خرد یا خشونت بار، صدمات فرهنگی، شرایط بد، خطرات و مشکلات مربوط به ملاقات های آشنایی از طریق اینترنت و خلاصه مسائل بسیار زیاد دیگر.

بیمه مسافرتی با هدف دستیابی به آرامش روانی مسافر در طول سفر تبیین شده، بنابراین عاقلانه این است که با اخذ بیمه از پرداخت هزینه های سنگین در وضعیت های اضطراری جلوگیری کنیم. فراموش نکنید برای اینکه از ۱۰۰ درصد پوشش بیمه استفاده نمایید حتمن قبل از مراجعه به بیمارستان و یا دکتر و مراکز درمانی سرپایی با شماره تلفنی که در بیمه نامه و یا کارت بیمه نامه مسافرتی جهت مواقع اضطراری آمده است تماس گرفته شود.

اقتباس   www.cover4u.ca و travel.gc.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin