ممکن است شما مانند بیشتر مردم فکر کنید که بیماری قلبی مشکلی برای دیگران است، اما بیماری قلبی عامل شماره یک فوت و مرگ و میر در آمریکای شمالی  است و همچنین دلیل اصلی ناتوانی می باشد. بیماری قلبی انواع مختلف دارد. متداولترین علت این بیماری، باریک شدن یا انسداد شریان های قلبی، رگ های خونی که خون را به قلب می رسانند، است. بیماری شریان قلبیcoronary artery disease نامیده می شود و در طی زمان به آهستگی اتفاق می افتد. این دلیل اصلی حملات قلبی در افراد است.

سایر مشکلات قلبی ممکن است برای دریچه های قلب اتفاق بیفتد، قلب به خوبی خون را  پمپاژ نکرده و از کار می ایستد. برخی افراد با بیماری قلبی متولد می شوند.

شما می توانید احتمال بیماری قلبی خود را با  کنترل مواردی که شما را در خطر می اندازد کاهش دهید:

ـ کنترل فشار خون

ـ کم کردن کلسترول

ـ مصرف نکردن دخانیات

ـ انجام فعالیت های ورزشی

از آنجا که بیماری قلبی و عروقی یکی از موارد مندرج و مورد پوشش بیمه بیماری های سخت است در این خصوص پیشنهاد می شود با توجه به سطح توان مالیمان بیمه هایی نظیر بیمه بیماری های سخت اختیار کنیم . هر یک از ما می توانیم بدون نگرانی از قسمت مالی دوران معالجه و یا آرامش خاطر از پرداخت هزینه های ثابتمان در برخورد با بیماریهایی از این دست که روز به روز به تعداد و انواعش افزوده می شود بپردازیم. بیمه بیماری های سخت می تواند از ۲۵۰۰۰تا ۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات، امکان مالی در اختیار متقاضی قرار دهد. مبلغ قرارداد در صورت تشخیص به بیماری توسط پزشک، از طرف شرکت بیمه به فرد بیمه شده پرداخت خواهد شد. این بیمه به دوره زمان های متفاوت نظیر قرارداد سالانه ۵ ،۱۰ و۲۰ ساله و تمام عمر قابل اختیار است و حتا با برگشت پول در صورت عدم بیماری به بیمه شده پرداخت می شود. بیمه بیماری های سخت از کودک تا بزرگسال را در بر می گیرد. درمدلی از این بیمه نامه فرد تنها کافیست در یک دوره کوتاه مدت نظیر ۱۰ سال پرداخت کند و بدون هیچگونه پرداختی دیگر، تمامی عمر بیمه باشد.

قابل ذکر است بعضی از انواع بیمه بیماری های سخت این بیماری را پوشش نمی دهد.

اقتباس   www.cover4u.ca و travel.gc.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin