کانادایی ها اغلب بیشتر از مقدار حقوقشان خرج می کنند، بویژه کانادایی های گروه سنی۲۰تا۴۰ ساله آن هم با این ایده که در آینده پول های بیشتری در می آورند. همچنین افرادی در این گروه سنی آرزوی صاحب خانه شدن را دارند که به این ترتیب به میزان بدهی هایشان افزوده شده و آنها را در برابر افزایش میزان هزینه ها و بدهی ها آسیب پذیرتر می کند.

مشکلات مالی دارای سه شکل اصلی می باشد:

* نداشتن هزینه های موارد اورژانسی

در صورت بروز اتفاق غیر منتظره حتی ساده ترین موارد مانند خراب شدن ماشین تان، چه کار می کنید؟ و یا اینکه بیماری غیر منتظره. به تازگی انجمن کانادایی سرطان بنا به آمار بیان کرد، از هر ۲ نفر کانادایی یک نفر در طول عمر خود سرطان را تجربه می کند و از هر ۴ نفر کانادایی یک نفر جان خود را به دلیل سرطان از دست می دهد.

* نداشتن حقوق بازنشستگی

افرادی که هیچ پس اندازی ندارند قادر به مدیریت زندگی شان در طی دوره بازنشستگی نخواهند بود و در زمانی که می خواهند بازنشسته نخواهند شد. در حقیقت، آنها قادر نخواهند بود که خود را بازنشسته کنند.

* بدهی فزاینده همیشگی

افرادی که برای بازپرداخت بدهی هایشان دچار مشکل هستند برخی مواقع با هزینه های بالاتری نیز مواجه می شوند. یک بخشی از مشکلات غیر مالی مربوط به تحت اضطراب بودن و تنش های خانوادگی است.

آیا شما برای روزهای بیماری، تکیه گاهی قابل اطمینان تر از بیمه سراغ دارید؟ آیا می دانید در صورت عدم بیماری می توانید پول های پرداختی خود را معاف از مالیات دریافت نمایید؟ بیمه در زندگی امروز ما در جایی که بسیاری از ما محدوده رایگان کارت اهیپ را نمی دانیم ضروری به نظر می رسد. بیمه بیماری های سخت می تواند تا ۳۲ بیماری را تحت پوشش قرار دهد. قرار نیست شغل خود را ترک کنیم بلکه می توانیم با محکم کردن پشتوانه های خود در صورت هر حادثه، مانند بیماری و ناتوانی جسمی با اطمینان از شرایط مالی به درمان خود ادامه دهیم و یا جوابگوی تعهدات و یا حفظ شیوه ی زندگی خود باشیم.

اقتباسwww.cover4u.ca     و    Actualis   و  Canadian Cancer Society

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin