شهروند- کانادا پست اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی نامه رسانی را به سه آدرسی که در شرق ونکوور قرار گرفته اند، متوقف می کند. در پی حمله ی یک زاغ سیاه معروف در شرق ونکوور به یک پستچی، کانادا پست چنین تصمیمی گرفته است. افرادی که در این آدرس ها سکونت دارند حدود یک ماه است که نامه های خود را در منازل دریافت نمی کنند و باید برای دریافت آنها به مکانی که توسط کانادا پست اعلام شده است بروند.

زاغ سیاه معروف این محله با نام کانوک (Canuck) تا به حال چندین مرتبه به پستچی این محله حمله ور شده است و بار آخر این حمله به زخمی شدن این پستچی انجامید.

پست کانادا می گوید که وظیفه دارد تا امنیت کارمندانش را حفظ کند و اجازه نمی دهد که سلامت هیچکدام از آنها به خطر بیفتد. یکی از اهالی این منطقه به نام برگمن دوستی دیرینه ای با این زاغ دارد و می گوید که رفتار این حیوان طبیعی است. گاهی زاغ های سیاه در هنگام بهار و فصل جفت گیری وحشی می شوند و ممکن است حمله کنند، اما برگمن می گوید رفیقش اصلا رفتار نشایستی نکرده است و بسیار موجود دوست داشتنی است.

صفحه این دو دوست در فیس بوک ۵۷۰۰۰ نفر بیننده دارد. برگمن می گوید بهتر است پستچی برای جلوگیری از حملات احتمالی از چتر یا کلاه استفاده کند. به عبارتی او اجازه نخواهد داد کسی زاغ سیاه محله شان را چوب بزند!