شهروند- در جشن تولد تاریخی کشور کانادا، گروه رمینگتون نمایشگاه عکس Canada150 Photo Trail را تقدیم می کند. این نمایشگاه دربردارنده ی ۱۵۰  تصویر از آرشیو عکس کانادا نیویورک تایمز می باشد. این عکس های ویژه انتخاب شده در نمایشگاه Pride of Canada Carousel، واقع در شماره ۸۰۸۰ خیابان  Birchmount در مارکهام  از تاریخ اول جولای تا روز ۹ جولای به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. ۲۴۰۰۰ عکاس آرشیو کانادا نیویورک تایمز در این مجموعه عکس ۱۰۰ سال تکامل کانادا را از اواخر قرن نوزدهم به نمایش گذاشته اند. این عکس ها رشد سریع کانادا را به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در قالب تصاویری چشمگیر، زیبا، الهام بخش و گاهی گمراه کننده به تصویر می کشد.

این عکاسان مشهور توانسته اند کانادا را از طریق این تصاویر فوق العاده در گنجینه ای بسیار با ارزش با جهان به اشتراک بگذارند. این عکس ها مضامین متنوعی را در بر دارد. از سربازهای آوازخوان جنگ جهانی دوم و آبشار یخ زده نیاگارا در زمستان گرفته تا شخصیت های مهم سیاسی و تاریخ در این کشور.

این نمایشگاه از روز اول جولای مصادف با روز کانادا تا تاریخ ۹ جولای از ساعت ۱ تا ۸ بعد از ظهر در طول هفته و از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب در آخر هفته ها برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با آدرس ایمیل rcohen@jessonco.com یا شماره تلفن ۴۱۶۳۲۳۷۸۲۸ تماس بگیرید.