محققان می گویند عدم توجه به ورزش و فعالیت های فیزیکی روزانه، استرس و میزان بالای نوشیدن الکل می تواند دلیل سکته باشد. به نقل از انجمن سرطان کانادا  در سال ۲۰۱۷ حدود ۹۰ درصد از تشخیص های سرطان مربوط به افراد بالای ۵۰ سال است و بر اساس همین منبع آماری ۴ سرطان پروستات، پستان، ریه و روده بزرگ بیشترین تنوع و تعداد را در بر می گیرد. از هر نفر دو نفر کانادایی ، ۱ نفر تا پایان عمر خود حداقل یک بار به بیماری سرطان مبتلا می شود.

افراد زیادی قادر به کاهش ساعات کاریشان نیستند، بنابراین ما نیاز داریم که شروع کنیم به تغییر الگوهای جامعه و آموزش عمومی تا در آن فعالیت بدنی به بخشی از معادله برای داشتن زندگی سالم تر در دوران کهنسالی و پیش گیری از بیماری ها تبدیل شود .

براساس یافته های تحقیق”افرادی که ساعات طولانی کار می کنند تمایلی به رفتن نزد پزشک برای بررسی سلامتشان ندارند.” “با وجود برخی شرکت هایی که دارای برنامه های تشویق سلامت هستند این تغییر بسیار امیدوارکننده تر شده است.”

استعمال دخانیات باعث افزایش ۵۰ درصدی خطر سکته می شود. گرچه ما قطعا مطمئن نیستیم، اما به نظر بهترین توضیح پذیرفتنی برای خطر سکته، استرس و فشار کاری، نداشتن ساعات کافی برای خانواده و کسانی که دوست داریم و استراحت و آرامش بعد از ساعات کار طولانی است.

یافته های تحقیق ” گواه بهتری از این است که افراد نیاز دارند که نسبت به زندگی شان عاقلانه تر رفتار کنند و مسئولانه تر نسبت به تعادل کار و زندگی شان فکر کنند.”

این تحقیق نتوانست تاثیر عمل و عکس العمل را ثابت کند، اما یک متخصص گفت کارگران به ستوه آمده ی امروز باید راه هایی برای کنترل این فشارها بیابند.

چرا تعداد ساعات طولانی در کارخانه، فروشگاه یا دفتر می تواند بر سلامتی شما تاثیر بد بگذارد؟ نویسندگان تحقیق گفتند تعدادی از عوامل ـ عدم فعالیت بدنی، میزان بالای نوشیدن الکل و میزان بالای استرس ـ ممکن است علت آن باشد.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin