نماینده سمنان در تذکری آیین‌‏نامه‌‏ای گفت: ملاقات‌‏های مکرر هاشمی‌‏ثمره با «ویلیام پری» اگر صحت ندارد، باید تکذیب شود و یا در صورت صحت باید به اطلاع نمایندگان ملت برسد.


شماره ۱۲۱۵ ـ پنجشنبه  ۵ فوریه ۲۰۰۹


 

 ایلنا: نماینده سمنان در تذکری آیین‌‏نامه‌‏ای گفت: ملاقات‌‏های مکرر هاشمی‌‏ثمره با «ویلیام پری» اگر صحت ندارد، باید تکذیب شود و یا در صورت صحت باید به اطلاع نمایندگان ملت برسد.

به گزارش خبرنگار "ایلنا"، مصطفی کواکبیان پیش از پایان جلسه علنی روز سه‌‏شنبه دو تذکر آیین‌‏نامه‌‏ای داد.

نماینده سمنان در تذکری تصریح کرد: الان خبرگزاری‌‏ها از این خبر می‌‏دهند که هاشمی ثمره در طی یک سال گذشته چند بار با«ویلیام پری» وزیر دفاع سابق آمریکا ملاقات کرده است و این دو حالت بیشتر ندارد، یا این ملاقات‌‏ها دروغ است و باید توسط مقام‌‏های مسئول ما این مساله تکذیب شود یا اینکه این ملاقات‌‏ها صورت گرفته است.

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان ملت از این موضوع خبر نداریم، بنابراین باید به ما گزارش بدهند تا ما هم ببینیم که سطح این روابط تا کجاها باید پیش برود و ما در جریان ماجرا قرار بگیریم.

باهنر در پاسخ به تذکر نماینده سمنان خاطرنشان کرد: از وزیر امور خارجه در این رابطه سئوال کنید تا به کمیسیون امنیت ملی بیایند و پاسخ بدهند و لازم نیست تذکر شفاهی داده شود و هیات‌‏رئیسه مجلس در این قضیه بی‌‏تقصیر است.