شهروند- روز یکشنبه، ۹ ام ماه جولای ۲۰۱۷ ، محل جدید دفتر عمومی برای Mary Ng، نماینده ی مجلس مارکهام و تورن هیل به طور رسمی افتتاح شد. این رویداد با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای کمیته، رهبران جامعه و رهبران محلی به علاوه دوستان و همسایگان، نشان دهنده تنوع و پشتیبانی جامعه مارکهام-تورن هیل بود. آقای علی احساسی نماینده ایرانی تبار مجلس فدرال از حوزه ی ویلودیل نیز در این مراسم حضور داشتند.

این دفتر جدید بین دوناحیه تورن هیل و مارکهام واقع شده است و از طریق حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است. این اداره فضایی را برای مردم فراهم می کند تا با خدمات دولت و نمایندگان مجلس خود ارتباط برقرار کنند. در این دفتر جدید اطلاعات و کمک هایی مانند شهروندی و مهاجرت، طرح بازنشستگی در کانادا، وام دانشجویی و پاسپورت ارائه می شود.

در این مراسم Mary Ng نماینده ی پارلمان مارکهام ـ تورن هیل گفت که این مکان افتخاری است برای نشان دادن احزاب متنوع تورن هیل ـ مارکهام و ایشان تلاش می کنند تا از مسائلی که برای جامعه اهمیت دارند، حمایت کند.

ساکنان این حوزه می توانند نظرات و پیشنهاداتشان را به دفتر نماینده مجلس در این منطقه اعلام کنند تا ایشان مسائل و دغدغه های ساکنان حوزه ی انتخابیه اش را در اتاوا مطرح کند.

NG-2
NG-1

اطلاعات تماس با این دفتر به شرح زیر است:

Mary Ng Community Office

۱۶ Esna Park Drive, Unit 107

Markham, Ontario

L3R 5X1

۹۰۵ ۴۷۹ ۸۱۰۰