هیچ فردی واقعا علاقه ای به صحبت کردن در مورد مسائل مالی را در این فصل سال ندارد، اما شاید این بهترین زمان باشد که در خصوص این موارد با فراغ بال فکر کرده و مراقب برخی مسائل مالی باشید. در اینجا تعدادی پیشنهاد برای کارهای تابستان وجود دارد.

 

موجودی سرمایه گذاری و نیازمندی های بیمه تان را بگیرید

به طور سنتی، مردم تا پایان سال برای بررسی سرمایه گذاری ها و بیمه نامه شان منتظر می مانند، اما این زمان ها مثل تابستان، زمان های بسیار شلوغی است که باید بیشتر اختصاص به بازتاب های متفکرانه داشته باشد. اگر در میانه سال سرمایه گذاری هایتان را بررسی کنید و ببینید دارایی هایتان هنوز در جهت اهداف است و سرمایه ها و زیان هایتان را ارزیابی کنید می توانید از قبل برنامه ریزی برای ۶ ماه آینده داشته باشید. همچنین می تواند زمان خوبی برای دیدن هرگونه تغییر در زندگی تان  مطابق با پوشش بیمه تان باشد: آیا شما روابط جدیدی را آغاز کرده اید؟ آیا دارای فرزند هستید؟ شغل تان را تغییر داده اید؟ تجارت جدیدی را آغاز کرده اید؟ بازنشسته هستید؟ این ها و سایر تغییرات بر نیازمندی های بیمه شما تاثیر دارد.

 

برنامه دارایی تان را به روز کنید

آیا وصیت نامه شما به روز است؟ آیا در زمان ازدواج طرح ریزی شده است یا شاید در زمان ازدواج قبلی تان؟ آیا این کار را در زمانی که اولین خانه تان را خریدید، انجام دادید؟ آیا تغییراتی در  زندگی تان به وجود آمده که نگاه جدیدی به چیزهایی که قبلا نوشته اید بیاندازید بویژه اگر در یک  اجتماع قانون عرفی هستید. به علاوه وصیت نامه، شما می توانید برنامه دارایی تان را مجدداً بررسی کنید تا انتقال دارایی هایتان به وارث مورد نظرتان به صورتی موثر با رویکرد مالیاتی باشد. این به این معنی است که شما می خواهید نگاهی مجدد به بیمه عمرتان بیاندازید. در نهایت، با در نظر گرفتن قوانین در مورد این موضوع، شما ممکن است بخواهید درباره رهنمودهای نهایی زندگی تان فکر کنید.

اقتباسwww.cover4u.ca  و  Actualis

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com