شهروند- آزاده داودی:  به گفته ی شبکه ویدئویی محبوب نت فلیکس، قیمت سرویس های ارائه شده برای کاربران جدید کانادایی به سرعت و برای بقیه کاربران کانادایی بعد از اطلاع رسانی به آنها از طریق ایمیل،  افزایش خواهد یافت. لیست جدید قیمت ها به اختلاف ۱ تا ۲ دلار به قرار زیر خواهد بود: سرویس عادی با یک دلار افزایش به ۸.۹۹ دلار، سرویس متوسط با یک دلار افزایش به ۱۰.۹۹ و سرویس عالی با دو دلار افزایش به ۱۳.۹۹ دلار ارتقا خواهد یافت.

سرویس متوسط نت فلیکس پرطرفدارترین سرویس ارائه شده توسط این شبکه ویدئوی خانگی است که به کاربران اجازه می دهد همزمان از دو صفحه نمایش به تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه خود بپردازند. شبکه ویدئویی نت فلیکس یکی از موفق ترین شبکه های پخش خانگی است که در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و توانسته است تهیه کننده ی سریال های مخصوص خود باشد. همچنین با خریداری فیلم های مهم در جشنواره های معتبر فیلم، آنها را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند از دیدن آنها لذت ببرند.

هم اکنون بازار رقابت در این زمینه در کانادا بسیار داغ است و بسیاری از کمپانی های دیگر نظیر Bell Canada و برخی از کمپانی های آمریکایی در تلاشند تا به رقابت با نت فلیکس در کانادا بپردازند.

یکی از مقامات نت فلیکس در پیامی گفته است، دلیل این افزایش قیمت که فقط در کانادا اعمال می شود این است که کمپانی از این طریق سرویس ارائه شده در کانادا را ارتقا دهد و به بهبود آن کمک کند تا کاربران بتوانند با سرعت بیشتر به محتوای بسیار بهتری دسترسی پیدا کنند.