شهروند- آزاده داودی:  هفته گذشته در مراسم سالگرد ۲۵ امین ازدواج یک زن و شوهر، اتفاق عجیبی در حیاط  خانه شان در همیلتون انتاریو افتاد که این سالگرد ازدواج را برای همیشه جاودان کرد!

والتر ارت سینیان (Walter Ertsinian) می گوید او تصمیم داشت ۲۵ امین سالگرد ازدواج شان را در کنار خانواده و طی یک مراسم شام  که در حیاط خانه ترتیب داده بود جشن بگیرد. دو دختر او که یکی ۱۱ سال و دیگری ۱۸ سال دارند در هنگام انجام تدارکات در نزدیکی استخر خانه متوجه جسمی ۱.۵ متری شدند که در کنار استخر دراز کشیده است. آنها در ابتدا خیال می کنند که این سورپرایز ویژه پدرشان است، اما ناگهان متوجه می شوند که این جسم زنده است و تکان می خورد. پدر خانواده، والتر، به سرعت خودش را به آنها می رساند و متوجه می شود که این موجود ۱.۵ متری یک تمساح است. او سریع با پلیس تماس می گیرد و از طریق آنها به خدمات حیوانات همیلتون متصل می شود. آنها به سرعت به محل رسیده و با روش ویژه ای و بدون وقوع هیچگونه حادثه حیوان را مهار می کنند و آن را به مکان امنی منتقل می کنند.

این که این تمساح چگونه از حیاط این خانه سر درآورده مبهم است، اما این خانوده حدس می زنند که ممکن است فردی آن را در زمین های پشت خانه رها کرده باشد و یا خود حیوان از طریق مسیرهای پیاده روی راهش به این مکان باز شده باشد.

بر اثر قوانین، در همیلتون انتاریو هیچ فردی نمی تواند تمساح را به عنوان حیوان خانگی نگهداری کند.